نتیجه بازی دو تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران مساوی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛مسئول كميته مسابقات هيئت فوتبال مازندران با اشاره به برگزاری پنج بازی در اين هفته گفت: 2 تيم صدرنشين ليگ برتر فوتبال مازندران در اين هفته امتيازات را تقسيم كردند.

بابايی افزود: در يكی از اين بازی ها تيم صدرنشين شهدای ماكران در يک بازی خانگی ميزبان ديگر مدعی شهرداری نشتارود بود كه دو تيم با تقسيم امتياز دو بر دو مساوی شدند.

وی از بازي دو تيم دنيا آبی زاغمرز و شهرداری فريدونكنار در زاغمرز خبر داد و تصريح كرد: در اين بازی تيم شهرداری فريدونكنار موفق شد ميزبان خود را 3 بر صفر شكست دهد و در ديگر مسابقات تيم دارو سازی وتاک ساری در خانه دو بر يک مغلوب مهمان خود سد نكا شد.

مسئول كميته مسابقات هيئت فوتبال مازندران از برتری 3 بر يک تيم های وحدت مقاومت جويبار و شهرداری ايزدشهر خبر داد و گفت: وحدت مقاومت جويبار نيز 3 بر يک از سد حربده محمودآباد گذشت و تيم استقلال ساری نيز 3 بر يک از ميزبان خود شهرداری ايزدشهر شكست خورد.

بابايی افزود: تا پايان هفته نهم اين مسابقات تيم شهدای ماكران با 20 امتياز در صدر جدول جای دارد و تيم های سد نكا و حربده محمودآباد به ترتيب با 18و 17 امتياز دوم و سوم هستند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.