تفاهم نامه همکاری میان شهرداری آمل و آب منطقه ای مازندران برای ایجاد منطقه گردشگری حاشیه رودخانه هراز بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛شهردارآمل گفت:برای ایجاد منطقه گردشگری حاشیه رودخانه هراز تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری آمل و آب منطقه‌ای مازندران بسته شد.

امیرسلیمانی افزود:در نخستین نشست تفاهم‌نامه شهرداری آمل با آب منطقه‌ای مازندران برای ایجاد منطقه گردشگری حاشیه رودخانه هراز در شهر آمل که با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، سرپرست فرمانداری ویژه آمل، مدیر دفتر امور مهندسی رودخانه‌های مازندران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، این تفاهم‌نامه ۱۸ شهریور در فرمانداری ویژه شهرستان آمل به امضا رسید.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های متعدد با تبادل تفاهم مقرر شد هشت کیلومتر از بستر رودخانه هراز از پل کمربندی هزار سنگر تا پل کمربندی شهرک ایثار جهت ایجاد مکان‌های تفریحی، توریستی و کمپ مسافران در اختیار شهرداری آمل قرار گیرد.

شهردار آمل با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این مکان به عنوان منطقه نمونه گردشگری و تفریحی تبدیل می‌شود،گفت: این مسیر که از وسط شهر آمل عبور می‌کند بهترین شرایط را برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی دارد و هم‌اکنون مراحل مطالعاتی ساماندهی ایجاد منطقه ویژه گردشگری و تفریحی در شهر آمل با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و بخش خصوصی به پایان رسید البته اجرای این طرح در سه فاز در دستور کار قرار دارد که اجرای آن ایجاد رونق و اشتغال را به‌دنبال دارد و از تجاوز به حریم رودخانه جلوگیری می‌کند.

امیرسلیمانی تصریح کرد: همه عملیات قابل انجام پس از ارائه طرح توسط مشاور و مطالعات سیلاب رودخانه با نظارت مستمر امور منابع آب منطقه‌ای استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.