مجمع شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا (سعاد) کشور در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در این مجمع گفت: مجموعه شرکت های تعاونی سهام عدالت در راستای اصل 44 قانون اساسی به وجود آمده است که ضرورت دارد از ظرفیت های موجود به درستی بهره گیری شود.

یوسفیان ملا با بیان این که اقتصاد مقاومتی برکات و ثمرات گرانقدری دارد که باید برای تحقق آن گام های ارزشمندی برداشته شود، افزود: رهبر معظم انقلاب توجه به اقتصاد مقاومتی دارند که نهادینه سازی آن نیازمند برنامه ریزی و اقدام های عملی است که می تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا ( سعاد ) کشور هم در این مجمع گفت: شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا ( سعاد ( با 29 شعبه اصلی در سطح کشور و 72 دفتر نمایندگی در استان ، با شعار مشتری مداری و ارائه خدمات ممتاز و شاخص ، با محور قرار دادن سیاست های کلان بیمه ای و راهکارهای مناسب در زمینه ی انتقال دانش بیمه ، تحکیم و تعمیم همکاریهای اقتصادی ، صنعتی ، خدماتی و دیگر عرصه ها به طور شایسته اهتمام دارد.

توکلی افزود: زیرساخت های لازم برای تولید ملی کارت بیمه سهام عدالت برای 49 میلیون ایرانی فراهم شده و از آبان ماه در دفاتر شرکت های تعاونی سهام عدالت و دفاتر نمایندگی خدمات بیمه ای سهام عدالت (سعاد) استانهای کشور توزیع خواهد شد.

وی به امضای تفاهم نامه همکاری این شرکت با کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تهران اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این شرکت تفاهم نامه همکاری با کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و30میلیون هوادار این تیم بوده که در این طرح مهم و ملی مشارکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت کشور گفت: هدف اصلی از این اقدام در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای تولید ملی و رونق واحدهای کوچک تولیدی در سراسر کشور و حدود 49 میلیون جامعه هدف شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کشور است.

براساس تفاهم نامه ای که میان عسگر توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت کشور و شرکت ترنم سبز مازندران به نمایندگی علی پروین و محمدمهدی انوری به عنوان طرف دوم این قرار داد امضاء شده و دو طرف متعهد شدند با توزیع کارت از سوی شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت و توزیع آن از سوی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در قبال مشارکت در سود پروژه وهمچنین اعطای مجوز نمایندگی در سراسر کشور انجام دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مجمع ، خدمات ، بیمه ، آمل ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.