معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی قطعه اول پروژه مترو آمل به تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ علی نورزاد در بازدید از پروژه عملیات اجرایی چهاربانده کردن محور هراز با اشاره به عملیات مربوط به قطعه آب اسک بیان کرد: اجرای این عملیات بدلیل چهار تونل یک کیلومتری پروژه بسیار بزرگی است.

وی با تاکید براینکه در این محور چهار پل بزرگ و دره‌ای که عملیات اجرایی آن اواسط آبان امسال آغاز می‌شود،افزود: برای پل چلاو نیز پیمان‌کار مشغول به کار شدند.

نورزاد ادامه داد: در اجرای عملیات پروژه این راه مواصلاتی برای کاهش ترافیک هرچه زودتر می خواهیم این نقاط پرتردد در اولویت قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیات اجرایی مترو آمل به تهران گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی قطعه اول این پروژه بزرگ آغاز شده است.

وی با اعلام براینکه قطعه دوم این پروژه نیز پیمانکار در حال تعیین و در دست ابلاغ است تا با سرعت به پیش رود، ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین محور هراز نیاز به مترو احساس می‌شود و باید همه مسئولان کمک کنند.

نورزاد با اشاره به انتشار پیمان قطعه سوم و چهارم مترو آمل- تهران مطرح کرد: در این زمینه وزیر دستور لازم را دادند ولی موارد محدودیت مالی مطرح است که در حال مذاکره برای تامین منابع مالی از طریق فاینانس هستیم تا مشکلات را با فاینانس حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسه‌ای مبنی بر جاده جایگزین سد هزار در هفته آینده جلسه بیان و عنوان کرد: در این جلسه با حضور مسئولان کشوری تعیین تکلیف می‌شود تا هرچه زودتر این جاده جایگزین به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص اجرای عملیات فاینانس پروژه ملی تهران- شمال یادآور شد: برای عملیات اجرایی آزاد راه تعیین و تکلیف انجام شد و هم‌اکنون 6 پیمانکار مشغول به فعالیت هستند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: آغاز ، قطعه ، شهرسازی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.