تئاتر شهر استان بجنورد با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثابت قدم مدیر كل ارشاد استان خراسان شمالی و مسئولان این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تئاتر شهر استان بجنورد با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثابت قدم مدیر كل ارشاد استان خراسان شمالی و  مسئولان این استان افتتاح شد.

بنابر این گزارش علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد در این مراسم گفت:امسال از سوی وزارت ارشاد سال تئاتر نامیده شد و بر این اساس سعی داریم بیشتر به زیر ساخت های تئاتر توجه شود و خوشحالم كه امروز این تئاتر شهر در بجنورد افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح این تماشاخانه به بركت تئاتر رضوی انجام شد و امیدوارم این جشنواره با همكاری مسئولان ارشاد مستمر ادامه بیدا كند.

مرادخانی خاطر نشان كرد: امیدواریم جشنواره تئاتر رضوی سال آینده با بودجه بیشتری و با حضور شركت كنندكان بیشتری از كل كشور برگزار شود.

در ادامه حسین ثابت قدم مدیر كل ارشاد استان بجنورد در صحبت هایی كوتاه بیان كرد:این جشنواره با نام امام رضا علیه السلام مزین شده و انشالله ادامه خواهد داشت چراكه آرزوی هنرمندان در برگزاری این جریان و شكل كیری سالن‌های نمایش این چنینی است.

گفتنی است تئاتر شهر بجنورد ابتدا تنها یك سالن تحت عنوان سالن گلشن داشته كه با ساخت سالنی دیگر به تئاتر شهر شمس در شهر بجنورد تبدیل شده كه این سالن اضافه شده دارای دو اتاق گریم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۰:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
کاش به جاش یه کارخانه افتتاح می شد