تعدادی از نمایش‌های منتخب جشنواره تئاتر رضوی در مجموعه تئاتر شهر مشهد به اجرای عموم درخواهد آمد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، سه نمایش از آثار منتخب این جشنواره  پس از پایان اجرا در بجنورد، تحت عنوان فستیوال تئاتر رضوی مشهد به مدت 6 شب از 29 مرداد تا 3 شهریور در مجموعه تئاتر شهر مشهد برگزار می‌شود.

این سه نمایش عبارتند از: «نیم مرده» اثر مشترک ایران و تاجیکستان به کارگردانی علی عابدی، «بوسیدنت به وقت تگرگ» کار مشترک سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی محمد شاکری، علی حاتمی‌نژاد و حسین ابراهیمی و «آنم آرزوست» به نویسندگی علی موسویان و کارگردانی محمد بی ریا از تهران.

در کنار سه اثر یاد شده، دو اثر از جشنواره «زائر» تربت حیدریه، دو نمایش در حوزه کودک و نوجوان از مشهد و یک کار خیابانی با مرتبط با فرهنگ و آیین رضوی قرار است در این فستیوال حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ برخی از آثار نمایشی جشنواره تئاتر رضوی بجنورد به صورت همزمان در دو شهرستان شیروان و اسفراین خراسان شمالی نیز روی صحنه خواهد رفت.

دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی، بنیاد امام رضا(ع)، انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل ارشاد خراسان شمالی و رضوی متولی برگزاری این اجراها در مشهد هستند.

یادآور می‌شود دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 25 الی 29 مرداد ماه سال جاری در استان خراسان شمالی (بجنورد) به دبیری حسین ثابت قدم وحید برگزار می‌شود.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار