اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با حضور معاون وزیر ارشاد فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی؛ مراسم اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با حضور مدیران فرهنگی، مسئولان استانی و هنرمندان عرصه تئاتر، برگزار و از کتاب جشنواره و کتاب گفتمان تئاتر دینی رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ نمایشی کشور با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران فرهنگی، مسئولان استانی و هنرمندان عرصه تئاتر فردا شب (پنجشنبه، 29 مرداد) ساعت 20:30 دقیقه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در تالار گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

در ابتدا حسین ثابت قدم وحید، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه خواهد کرد و در ادامه  استاندار خراسان شمالی و علی اصغر کاراندیش، معاون وزیر سخنرانی خواهند داشت.

همچنین اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع)، چاوشی‌خوانی، سخنرانی، رونمایی از کتاب جشنواره و کتاب گفتمان تئاتر دینی و ورود خادمین امامزاده عباس (ع) در برنامه اختتامیه قرار دارد.
اجرای این برنامه را خسروی، مجری برجسته تلویزیون بر عهده دارد و یک آیتم نمایشی نیز از سوی حمیدرضا آذرنگ اجرا خواهد شد.

یادآوری می‌شود که 12 اثر در بخش مسابقه و 4 اثر در بخش ویژه بک اثر در بخش جنبی از یکشنبه 25 مرداد به  مدت پنج روز برگزاری این جشنواره در استان خراسان شمالی به رقابت پرداختند و محمدرضا الوند، قاسم زارع و دکتر مهرداد رایانی مخصوص، کار قضاوت آثار را برعهده داشتند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار