عضو فراکسیون ورزش گفت: سوابق و برنامه های خریداران سرخابی‌‌ها باید در مرحله اول مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

گروسی: سوابق و برنامه‌های افراد خریدار باید در اولویت واگذاری باشد/ پشت پرده‌ای برای خصوصی سازی وجود نداردحسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه صلاحیت خریداران سرخابی‌ها با چه معیار و ملاکی تایید می‌شود اظهار داشت: باشگاه استقلال و پرسپولیس‌ به هر حال یکی از برندهای مهم کشور ما به حساب می‌آیند و این برندی که ما در کشور داریم در حقیقت ارزش بالایی دارد و اعتقاد دارم که هر کدام از این باشگاه‌ها هزار میلیارد ارزش دارد و البته اگر این دو تیم را به اهل آن واگذار کنند. اما نظر من این است اگر هزار میلیارد هم ارزش این دو باشگاه است می‌توان آن را با یک ریال هم  به کسی که اهلیت دارد واگذار کرد.

 وی بیان کرد: اهلیت خریدار باید در این خصوصی بررسی شود وباید سابقه افراد نیز در نظر گرفته شود تا ببیند آیا سابقه موفقی در مدیریت داشته‌اند یا نه؟ در هر صورت میلیون‌ها نفر طرفدار تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس هستند و این طور نباشد که انرژی منفی به خریداران وارد شود.

هدف اصلی از واگذاری این است که وضعیت این دو باشگاه روز به روز ارتقا پیدا کند، بر همین اساس کارنامه این افراد و برنامه های آنها برای تیم مورد نظر لازم است و کسانی که قصد دارند امتیاز این دو باشگاه را خریداری کنند باید کارنامه خوبی داشته باشند و از طرفی دیگر برنامه های خود را ارائه دهند تا مسئولان مربوطه نظارت بیشتری بر روی آنها داشته باشند.

 عضو فراکسیون ورزش عنوان کرد: بهتر است خریداران برنامه های خود را برای هر مدت که در نظر دارند ارائه دهند.

وی در خصوص اینکه نظارت بر کار خصوصی سازی در موضوع فروش سرخابی‌ها چگونه انجام می شود بیان کرد: سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان باید درباره مساله واگذاری ارزیابی‌های لازم را انجام دهند اما در کل نظر من این است که واگذاری این دو باشگاه حتی با یک ریال هم امکان پذیر خواهد بود، البته اگر به اهل آن واگذار شود و دیدگاه من این است که بحث کارنامه و برنامه توسط خریداران به طور دقیق بررسی و پیگیری شود، چرا که با روحیه میلیون‌ها جوان سر و کار دارند. در هر صورت نباید واگذاری سرخابی‌ها باعث از بین رفتن شادابی‌ میلیون‌ها جوان هوادار شود و از طرفی دیگر ناکامی را برای آنها رقم بزنند امیدوارم افرادی که برای خرید این دو باشگاه پا پیش می‌گذارد تمام مسائل را در نظر بگیرند و وضعیت مناسبی را برای رشد این دو باشگاه در نظر داشته باشند.

وی در خصوص اینکه نقش وزارت ورزش و جوانان در موضوع واگذاری سرخابی‌ها چقدر است و آیا پشت پرده ای وجود دارد یا خیر؟ افزود: پشت پرده و  روی پرده نباید باشد و در هر صورت ظاهر و باطن در خصوص این مساله باید یکی باشد و همان طور که می‌دانید امسال، سال همدلی و هم زبانی است و زبان ما باید با دلمان یکی باشد و با توجه به اینکه این دو تیم هواداران زیادی دارند، بنابراین قرار نیست اتفاقاتی در پشت پرده وجود داشته باشد.

گروسی در خصوص اینکه آیا خریداران از قبل تعیین  شده بودند بیان کرد: بعید می‌دانم این امر صورت گرفته باشد، هدف اصلی این است که این دو باشگاه در آینده وضعیت رو به رشدی داشته باشند و اهلیت خریداران محرز و صلاحیت این افراد تایید شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار