پور مختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ناظر کمیسیون، مراحل واگذاری سرخابی‌ها را رصد می‌کند/ اجاره سرخابی‌ها، جزو قوانین مجلس نیست

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: احراز اهلیت برندگان مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی سازی است و ما دخالتی در این زمینه نمی‌کنیم.

پور مختار: ناظر، مراحل واگذاری سرخابی‌ها را لحظه به لحظه رصد می‌کند/ اجاره سرخابی‌ها جزو قوانین مجلس نیست محمد علی پورمختار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ناظر کمیسیون اصل 90 روند واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی را پیگیری می‌کند اما دخالتی در مورد اهلیت متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نخواهد داشت.

پور مختار در ادامه عنوان کرد: تاکید بیشتر ما بر اجرای قانون توسط سازمان خصوصی سازی است و در مورد اهلیت متقاضیان دخالتی نمی‌کنیم، تکلیف متقاضیان خرید سرخابی‌ها توسط سازمان خصوصی سازی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: اهلیت به معنای توانمندی در اداره یک شرکت است که مبنا و ضوابطی دارد و سازمان خصوصی سازی استعلام لازم از دستگاه‌های ذیربط را در این خصوص می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون اصل 90 بیان کرد: ما پیگیر این هستیم که مراحل واگذاری به درستی انجام شود و در مورد مسائل دیگر نیز اظهار نظر نمی‌کنیم، به هر حال سازمان خصوصی سازی  تصمیم گیری نهایی در مورد واگذاری سر خابی‌ها به بخش خصوصی را اتخاذ می‌نماید.

وی در مورد ارزیابی‌اش از روند واگذاری سرخابی‌ها بخش خصوصی عنوان کرد: مبنای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تا الان رعایت شده و مشکلی در این خصوص مشاهده نکردیم که پیگیری کنیم.

 پور مختار در مورد اینکه این احتمال وجود دارد که استقلال اجاره داده شود، تصریح کرد: فروش سرخابی‌ها در مجلس تصویب شده است، بر این اساس این دو باشگاه باید از طریق مزایده به فروش برسند و استقلال و پرسپولیس نباید به شرکت‌های خاص اجاره داده شوند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم قانون مجلس شورای اسلامی در مورد واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی به موقع اجرایی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، واگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار