پوری حسینی:

خریداران سرخابی‌ها باید تایید صلاحیت شوند/ برنده مزایده امروز اعلام نمی‌‌شود

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که خریداران سرخابی‌ها باید تایید صلاحیت شود گفت: برنده‌های نهایی این مزایده، امروز اعلام نمی‌ شوند.

خریداران سرخابی‌ها باید تایید صلاحیت شوند/ برنده مزایده امروز اعلام نمی‌‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی گفت: در مزایده امروز استقلال و پرسپولیس که با حضور خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی برگزار می‌ شود، شخصیت های حقیقی یا حقوقی شرکت کننده در مزایده با حضور نمایندگان شان به رسانه های گروهی معرفی خواهند شد.

وی افزود: پس از اعلام نام شرکت کنندگان نمایندگان رسانه ها به بیرون هدایت خواهند شد و این جلسه در این زمان حالت غیرعلنی به خود خواهد گرفت تا در حضور خریداران پاکات گشوده شوند و پیشنهادها علنی شود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه این جلسه غیرعلنی است ادامه داد: با توجه به اینکه خریداران نهایی دو باشگاه باید تایید صلاحیت شوند، به هیچ وجه اعداد و ارقام شرکت کنندگان در مزایده منتشر نخواهد شد چراکه در صورت این کار اگر فردی که بهترین پیشنهاد را داده تایید صلاحیت نشود، برای او بار حقوقی خواهد داشت. بنابراین تنها خود شرکت کنندگان در مزایده از ارقام یکدیگر به صورت شفاف باخبر می‌شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار