معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد

سناریوهای وزارت ورزش در صورت عدم موفقیت واگذاری سرخابی‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت عدم موفقیت این مرحله از واگذاری، برای دوره بعد پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که هم اکنون برای بیان آن زود است.

سناریوهای وزارت ورزش در صورت عدم موفقیت واگذاری سرخابی‌هاامیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئول واگذاری استقلال و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: امیدواریم واگذاری این دو تیم مطرح باشگاهی که توسط وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی مدیریت و اجرا می‌شود در این هفته به پایان برسد و واگذاری با موفقیت به اتمام برسد.

وی در خصوص میزان استقبال از این دوره از مزایده گفت: تازمانی که افراد در مراجعه به سازمان خصوصی‌سازی مسئولیت تعهدات اولیه را نپذیرند اظهارنظرها از میزان استقبال مستند و منطقی نیست اما بر اساس صحبت‌ها، رغبت افراد برای خریداری این دو تیم در مقایسه با دوره‌های قبل بیشتر بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص انحلال این دو تیم در صورت موفقیت‌آمیز نبودن دور سوم مزایده گفت: بر اساس قانون در صورت موفقیت ‌آمیز نبودن این دوره از مزایده این دو تیم باید منحل شوند اما با تأکید وزارت ورزش و جوانان بر اهمیت سرخابی‌ها این انحلال منتفی شده است و شرایط این دو تیم برای نقل و انتقالات آینده در صورتی که واگذاری صورت نگیرد نیز پیش‌بینی شده است.

همچنین در صورت عدم موفقیت در دوره‌های قبلی از روش‌های دیگری استفاده می‌شود که هم‌اکنون برای بیان آن زود است و اولویت ما برای فروش است.

خادم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم واگذاری این دو تیم در قالب یک فعالیت سالم اقتصادی صورت بگیرد و حواشی سرخابی‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار