مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث مالی باعث می‌شود که یک بازیکن، تیم قهرمان و پرطرفدار را رها کند و به شهرستان برود.

افشین پیروانی مدیر باشگاه پرسپولیس  در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ بیست و چهارم اظهار کرد: قرعه کشی هر سال انجام می‌شود و  با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در ۸ سال، ۱۴ قهرمانی آورده است و هواداران میلیونی دارد، توقع از این تیم برد و قهرمانی است. مطمئن باشید تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را امسال به دست آوریم.  

او درباره اینکه جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تنها دلیل و عاملی که باعث می‌شود  یک بازیکن از  تیم پرطرفدار و میلیونی پرسپولیس جدا شود و با توجه به اینکه سقف قرارداد دارد پرداخت می‌شود و به تیم دیگر شهرستانی برود بحث مالی است. تیم‌های دیگر زورشان رسیده و پول داده اند. سوءتفاهماتی در مورد اسپانسر‌های باشگاه به وجود آمده است. من هنوز مدیران بانک شهر را ندیدم، اما تاکنون خوب از تیم ما حمایت کرده اند. آنها بدهی‌ها و طلب بازیکنان را دادند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که تیم قهرمان و میلیونی پرسپولیس بهترین حمایت شود.  

پیروانی درباره اینکه قرار است بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار شود، گفت: من از همین جا گله می‌کنم و  همه بازی‌های پرسپولیس ملی  و بزرگ است. اگر استادیوم آزادی مشکل دارد در آن صورت باید برای همه بازی‌ها مشکل داشته باشد. اگر فقط بازی‌های خاص قرار است برگزار شود همه بازی‌های ما مهم و بزرگ است. من خواهش می‌کنم همچین فکری را از ذهنشان بیرون کنند و تیم پرسپولیس باید همه بازی هایش در استادیوم آزادی برگزار شود.  

مدیر باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی از تیم‌ها سقف قرارداد را دور می‌زنند، بیان کرد: من فکر می‌کنم سقف قرارداد را یکسری از تیم‌ها رعایت نکردند و حداقل بازیکنانی که از تهران به شهرستان می‌روند باید پول‌های  زیادی بگیرند. اینکه حق بازیکنان است به این مسئله ورود نمی‌کنم. بازیکن باید با قلب، عشق و علاقه اش در پرسپولیس باشد و در نهایت وقتی از این تیم می‌رود جای بحث زیاد است.  

پیروانی درباره اینکه متوجه شده بود که این ۳ بازیکن از پرسپولیس جدا می‌شوند، گفت: من امسال دخالتی در نقل و انتقالات نکردم.   اگر سال‌های قبل از من سوالی می‌شد، اما امسال سوالی نشده است.   به نظرم بازیکن  بدون عشق و علاقه نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و از همه بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند تشکر می‌کنم، چون زحمت کشیدند و قهرمانی‌های زیادی آوردند، اما زمانی که می‌روند باید با شرایطی بروند که به  هوادار  برنخورد.  

مدیر پرسپولیس درباره اظهارات فرجی مبنی بر اینکه بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برگردد، گفت:  خواهشا اسم کسی را نیاورید. بازیکنی که از پرسپولیس رفته از او ممنون هستیم و هر کسی در پرسپولیس هست مخلصش هستیم. این را بدانید که همه بازیکنان و مربیان آرزویشان این است که یک روز در تیم بزرگ، مردمی و پرهوادار پرسپولیس باشند چرا که ما سال گذشته که در ۳ هفته پایانی به صدر جدول آمدیم از لحاظ فنی خیلی قوی بازی نکردیم، اما این هوادار به خصوص در بازی با استقلال خوزستان کاری کرد که من هیچ وقت از یادم نخواهد رفت.  

پیروانی درباره نظرش در مورد سرمربی جدید پرسپولیس گفت: گاریدو مربی بزرگ و زحمتکشی است و دارد تلاشش را می‌کند وان شاء الله با یک تیم کامل بتوانیم نتیجه دلخواه که همانا قهرمانی است را به دست آوریم.    

او  درباره زمان برگزاری دربی گفت: فرقی نمی‌کند و هر هفته‌ای باشد اگر قرار است قهرمان شویم  باید همه بازی هارا خوب بازی کنیم.

پیروانی در باره  آنفالو کردن پیشکسوتان اظهار کرد: من هر بازیکنی را که در تیم است فالو دارم و اگر هم بروند باز با آنها در ارتباط هستم، اما اینکه بخواهم آنها را نیز نگه دارم باید ۲ تا ۳ هزار تا فالور داشته باشم. من اهل این حرفا نیستم. بازیکنان تیمم را فالو دارم که مدیریتی روی آنها داشته باشم. هرکسی هم که رفته برایش آرزوی موفقیت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار