سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد از بازی گروهی تیم خود مقابل مهرام رضایت ندارد و مشکلات فنی بازی تیم خود را در این بازی یادآوری می کند.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد باخت به مهرام توضیح داد: فشار دفاعی زیادی روی تیم ما بود و از طرفی بازیسازی و مدیریت ابتدای بازی خوب نبود. ما در حمله مشکل داشتیم، پنالتی های زیاد و توپ های زیر حلقه را از دست دادیم و اختلاف نیمه اول زیاد شد.

وی ادامه داد: در مجموع بد بازی کردیم. مهرام بازیکنان با تجربه ای دارد که در محوطه بیرونی و داخلی بازی را کنترل کردند. در بازی بزرگ باید پرتاب های پنالتی تیم خوب باشد، توپ از دست رفته کمتر باشد و بازی را خوب کنترل کنیم. موضوعی که باعث از دست دادن نیمه اول شد. در نیمه دوم هم به خاطر بازی فردی در برخی مواقع برگشتیم اما کار گروهی تیم خیلی ضعیف بود.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد بازی ریچاردز یار جدید خارجی تیم گفت: ریچاردز را براساس سقف بودجه تیم ارزیابی کنید. همیشه باید به این موضوع توجه داشت که با اعتبار بیشتر از نظر مالی، بازیکن خارجی هم قوی تر و تعیین کننده می شود. ریچاردز هم زحمت خود را lمقابل مهرام کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار