امام جمعه اصفهان گفت :رژیم آل سعود از زمان به قدرت رسیدن خود در مسیر نابودی اسلام قدم برداشته و اکنون نیز با دلار های نفتی خود به تروریست ها کمک میکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد درنماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت 29 فروردین ، روز ارتش گفت : این روز به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد تاکید امام بر این بود که بدنه ارتش از جوانان مسلمان و انقلابی تشکیل شده و نباید به خاطر برخی از فرماندهان جنایتکار زمان شاه دست به انحلال ارتش بزنیم .
امام جمعه اصفهان به حمله عربستان علیه یمن اشاره کرد و افزود: خاندان آل سعود از زمانی که به وجود آمدند همواره با کارهایشان به اسلام ضربه زده اند. جنایات آنها به امروز و دیروز بر نمی گردد بلکه آنها بیش از 100 سال است که جنایت می کنند.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: آنها یک روز زوار ایرانی، مصری و یمنی را در خانه خدا به خاک و خون می کشند، روزی حرم حسین بن علی(ع) را در کربلا تخریب می کنند و سپس به کاظمین دست درازی می کنند و از این دست جنایات تا کنون خیلی انجام داده اند.

وی ادامه داد: آنها امروز با حمله به یمن و بمباران این کشور تحت حمایت آمریکا و اسرائیل از جنایت دیگر خود پرده برداشته اند. آنها هزاران زن و کودک را در یمن کشته اند و زیرساخت های اقتصادی و مهم کشور را تخریب کرده اند.

خطیب جمعه اصفهان تاکید کرد: داعش، وهابیون،سلفی ها، بن لادن و طالبان و.... همه همین ها هستند و همه از تفکرات عبدالوهاب که به محمد سعود تزریق کرد استفاده می کنند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: امروز می خواهند تفرقه میان عرب و عجم و شیعه و سنی را بیشتر کنند، اما آنها خوب می دانند ایران از کشور مسلمان و از حق دفاع می کند همانطور که امروز در غزه، سوریه، یمن، عراق فلسطین و... با تفکراتش و حمایت های معنوی دفاع میکند، اما ایران هیچگاه در امور کشوری دخالت نکرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان اظهار داشت : درآمد فروش نفت عربستان صرف حمایت و تجهیز تروریست های منطقه میشود که فقط نمونه ای از آن به وجود آمدن داعش و جنایت های آنهاست .


وی با بیان اینکه آل سعود در این صد ساله به حکومت رسیدن خود همواره در همین مسیر حرکت کرده است وتخریب حرم امام حسین در 70 سال پیش و قتل و خونریزی در کربلا و کشتار زوار ایرانی و مصری در مکان امن الهی از نمونه اقدامات آنها بوده است گفت : این اقدامات نشات گرفته از تاثیر افکار انحرافی محمد بن عبدالوهاب بنیاگذار فرقه وهابیت بر محمد سعود بزرگ خاندان آل سعود بوده است .
وی به ماه رجب اشاره کرد و گفت: این ماه؛ ماه توبه و نزدیک شدن به معبود است. لیله الرغائب در این ماه است و باید همواره در این ماه خود را پیدا کنیم. آغاز ماه با تولد امام باقر(ع) شروع می شود و سپس در سوم شعبان شهادت امام هادی(ع) و بعد از آن 13 رجب تولد امیرمومنان علی(ع) را داریم که شب های اعتکاف نیز آغاز می شود. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.