نماینده ولی فقیه سمنان؛

آل سعود قبر خود را در یمن کند

شورای امنیت به جای اقدام و حرکت در دفاع از مظلومان کشور یمن، از عربستان حمایت می کند.

به گزارش خبرنکار باشکاه حبرنگاران سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به تجاوز نظامی عربستان به کشور یمن، گفت: با این اقدامات عربستان می توان گفت آل سعود همچون اسرائیل است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: بیش از 20 روز از تجاوز عربستان به کشور یمن می گذرد و عربستان همان کاری که رژیم صهیونیستی در غزه کرد را در یمن انجام می دهد.

وی گفت: شورای امنیت به جای اقدام و حرکت در دفاع از مظلومان کشور یمن، از عربستان حمایت می کند و آل سعود بداند با این کار قبر خود را در یمن می کند و شکست خواهد خورد.

شاهچراغی گفت: ایران اسلامی در یمن نیروی نظامی ندارد، ولی مردم مسلمان ایران در غم و شادی مردم مسلمان یمن شریک هستند.
وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به لزوم اهتمام همگانی برای تحقق شعار امسال، یاد آور شد: تحقق این شعار پیوند مردم و دولت را نیاز دارد که از دستاوردهای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه برای اجرایی شدن همدلی و همزبانی عملی در کشور، مسوولان باید به وعده هایشان عمل کنند، تصریح کرد: دولت باید به وضعیت معلمان رسیدگی کند تا معلمان نالان نباشند.

وی افزود: روحانیت باید سردمدار حمایت از دولت باشند و مردم را به حمایت از دولت دعوت کنندوی با اشاره به بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، گفت: نیروهای مسلح در ایران اسلامی بازوان توانمند نظام هستند و به جز بمب هسته ای، به تمام سلاح های متعارف پیشرفته دنیا مجهزند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با بیان اینکه قدرت نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی حالت بازدارندگی دارد، افزود: ایران اسلامی نمی خواهد به جایی حمله کند و این مسلح شدن برای دفاع از آب و خاک کشورمان است.

وی تاکید کرد: با وجود نیروهای مسلح مجهز در ایران اسلامی حرف از گزینه نظامی علیه ایران از سوی قدرتهای دنیا حرف غلطی است.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.