نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت:مسئولان استان در زمینه مسئله آب را جدی تر دنبال کنند و بحران را درک کنند تامردم دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: تا تابستان و گرمای سخت و شدید آن فرا نرسیده، مسئولین موضوع آب را جدی تر دنبال کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به جنگ یمن گفت:وجود مذهب شیعه و فهم فرهنگ انقلاب و اسلام در یمن مهمترین دلیل تجاوز عربستان سعودی و آمریکا به این کشور است.

وی افزود: یمن در محاصره قرار گرفته و بر سر مردم غیرنظامی و بی دفاع شهرهای مختلف آن بمب می ریزند ودر چنین شرایطی سازمان ملل که در اختیار استکبار جهانی است، ملتهای مختلف را از رساندن آب و غذا و سلاح به این کشور باز داشته است.

امام جمعه یزد در مورد مسائل هسته‌ای کشور افزود: برخورد غربی‌ها به ویژه آمریکا در این مورد برخوردی طلب‌کارانه است، در حالی که ایران اسلامی در موضوع پیشرفت هسته‌ای خود، به هیچ کشور یا شخصی بدهکار نبوده و نیست وهدف ایران از پیشرفت هسته‌ای در حقیقت پیشرفت علمی و دست‌یابی به تکنولوژی‌های روز دنیا است و ایران در جواب ادعای آمریکا در مورد ساخت سلاح هسته‌ای در ایران پاسخ داد که نظام و ملت دین مدار ایران اسلامی هیچ نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: ما لذت می بریم که پیرو چنین امامانی هستیم زیرا در منطق شیعه نیست که ظلم و ستم انجام دهد در حالی که این ظلم ها در برخی کشورهای اسلامی رایج شده و متاسفانه مسلمانان از مسیر اسلام واقعی منحرف شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: مسلمانان جهان با تأسی به سیره اهل بیت (ع) مسیر رستگاری را طی کنند و جامعه بزرگ اسلامی را به سعادت برسانند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.