رشت؛

همدلی و همزبانی گیلانیان با استقبال پر شور از رییس جمهور

استقبال پرشور مردم گیلان از رییس جمهور نشانه ولایتمداری گیلانیان و همدلی و همزبانی آنها با دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده با اشاره به نامگداری امسال به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی، استقبال کم نظیر مردم گیلان از رییس جمهور و هیات دولت دانست و از مردم ولایتمدار گیلان که همچون همیشه در صحنه حاضر بوده و با استقبال گرم و پرشور از هیات دولت ، بار دیگر فرمانبرداری خود از ولایت را نشان دادند ، قدردانی کرد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به 29 فروردین ، روز ارتش ، نمایش قدرت ارتش را نمایش قدرت انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، با قطع وابستگی از ابرقدرت های شرق و غرب و مستشاران نظامی آنها، در حوزه های مختلف دفاعی ، رزمی و عملیاتی به پیشرفت های چشمگیری رسید.

وی ، فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هم در دوم اردیبهشت 58 از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، فرمانی تاریخی و تدبیری حکیمانه عنوان کرد و گفت: اوج افتخار سپاه و پاسداران این است که امام راحل فرمود : اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با محکوم کردن حمله عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن ، جنایات این رژیم دیکتاتوری را مسبوق به سابقه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: سعودی ها قبل از این هم با حمله وحشیانه به حجاج ایرانی در سال 66، حمله نظامی بحرین، حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری مثل داعش و ظالم بودن خود را نشان داده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده ، آزار و اذیت حجاج ایرانی را از سوی سعودی ها ، انتقام گرفتن از ایرانیان ، به دلیل حمایت ایران از مردم مظلوم منطقه و در این روزها ، حمایت از مردم بی دفاع یمن عنوان کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: گیلان ، رشت ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.