«محسن کیایی» بازیگر «عصر یخبندان» گفت: امیدوارم گیشه 94 از سال 93 بیشتر باشد و مخاطبان به سمت گیشه‌ها هجوم بیاورند ولی فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.

محسن کیایی، بازیگر فیلم "عصر یخبندان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بهترین اتفاق سینمایی در سال 93 برای من کاندیدا شدن در جشنواره بود که حس خیلی خوبی داشت؛ بدترین اتفاق نداشتم و از این بابت خدا را شاکرم.

وی ادامه داد: اولین عیدی را از دست خانمم می‌گیرم و اولین عیدی را به خانمم می‌دهم که این می‌تواند یکی از اتفاقات خوب زندگی من باشد.

کیایی افزود: در هفت سین سینمایی امسال  صبوری می‌چینم چون اگر کسی از این فاکتور تبعیت کند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای به دست می‌آورد.

این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم امسال بهترین عید را داشته باشم و بتوانم بازی های متفاوت و قابل تاملی را از خود ارائه دهم.

کیایی بیان کرد: امیدوارم گیشه امسال از سال گذشته بهتر باشد و مخاطبان به سمت گیشه‌ها هجوم بیاورند ولی فکر نمی ‌کنم این اتفاق بیفتد.

کیایی بیان کرد: در مورد بهترین فیلم، فیلمی ندیدم که از لحاظ تکنیکی و حرفه ای همه فاکتورها را داشته باشد و بدترین فیلم، فیلم حال و اوضاع خوزستان است که ریزگردها باعث شده هموطنان ما آزرده خاطر شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار