نخست وزیر انگلیس در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت گروه داعش برای جذب جوانان در غرب افکاری سمی را اشاعه می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «دیوید کامرون» در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت: انگلیس برای منع جوانان از پیوستن به گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش با درگیری نسل‌ها مواجه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه داعش گروهی افراطی است که افکاری سمی را برای جذب جوانان در کشورهای غربی اشاعه می‌دهد، گفت: جوامعی مانند انگلیس، فرانسه و آمریکا باید ثابت کنند که توانایی پاسخگویی به جوانانی را که خواستار تحقق آرزوها و مطالباتشان هستند، دارند.

نخست وزیر انگلیس افزود: ما باید در برابر درگیری نسل‌ها برای مدت زمانی طولانی مقاومت کنیم.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۲:۰۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
خدایا این بازی کثیف به خودشان برگردان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۳
مگر هیلاری کلینتون وزیر خارجه جرج دبلیو بوش ملعون در کتاب تصمیم های سخت نگفت: ما داعش را ایجاد کردیم!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وخودشان نام دولت اسلامی را روی آن گذاشتند و در همه زمینه ها از آن حمایت میکنند.
تمام گروههای تروریستی در جهان که امروزه با نام های اسلامی مشغول جنایت و وحشیگری هستند، با سیاست انگلیس ملعون و با مدیریت شیطان بزرگ ایجاد شده اند.
الان سازمانهای مخوف CIA و MI6 بسیار حرفه ای وماهرانه بر سر مردم دنیا کلاه میگذارند!!!!!!!!
یک روز به صدام دستور میدهندبه کویت حمله کند وفردا به عراق حمله میکنند!!!!!!!!! یک روز برج های دو قلوی مرکز تجارت جهانی را منهدم میکنند وبه گردن چارتا افغانی می اندازند وبا این بهانه به افغانستان حمله میکنندو یک روز....
وبالاخره یک روز یک ماجرای تخیلی درست میکنند بنام «شارلی ابدو» وبه این بهانه به تمام مقدسات مسلمانان توهین میکنند.
و این خیمه شب بازیها حالا حالاها ادامه دارد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۳۶ ۲۸ دی ۱۳۹۳
خدایا این نامرد درقامت مرد چه می گوید آن موقعی که این خوک صفتان گروهای ناجوانمرد تروریستی را در سوریه وعراق حمایت میکردند وجان ومال و ناموس مردم مظلوم این سرزمین راغارت می کردند هرچه فریاد برمی آمد که اینها خونخوار هستند از اینها حمایت نکنید گوششان بدهکار نبود حالا از خواب غفلت بیدار شده اند وصحبت از محافظت از جوانان کشور های خودشان می کنند خدایا خودت از مردم مظلوم دربرابر این دیو صفتها محافظت کن
آخرین اخبار