کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:باراک اوباما در دیدارش با رهبران کنگره آمریکا بر مخالفت خود را با وضع تحریمهای بیشتر اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، در این بیانیه آمده است: امروز صبح رئیس جمهور به همراه معاون خود میزبان رهبران کنگره بودند.در این دیدار آنها درباره مسائل گوناگون و از جمله حیطه هایی که دو طرف دمکرات و جمهوری خواه می توانند در تعامل با هم برای حفاظت از امنیت ملی و ادامه پیشرفت اقتصادی داشته باشند ، باهم گفتگو کردند.

رئیس جمهور در این دیدار اعلام کرد اولویت هایی وجود دارد که بر مسائل سیاسی تقدم دارند.مسائلی از جمله تامین مالی وزارت امنیت داخلی و تلاش برای تصویب قانون امنیت سایبری برای مقابله با تهدیدات امنیتی که ما با آنها روبرو هسیتم از جمله این اولویت ها هستند.

رئیس جمهور در این دیدار بر اهمیت تلاش های دیپلماتیک در قبال ایران تاکید کرد. 

وی همچنین مخالفت شدید خود را با قانون وضع تحریم های بیشتر که می توانند مذاکرات را از مسیر خود منحرف کند و آمریکا را در ائتلاف تنها گذاشته و منزوی کند، اعلام کرد .

رئیس جمهور در این دیدار همچنین از رهبران دو حزب خواست با توجه به رشد کارآفرینی در بخش خصوصی آمریکا ،برای افزایش این نرخ کار آفرینی گام بردارند و تاکید کرد در تلاش است در تعامل با کنگره برای ارتقاء سطح زندگی طبقه متوسط گام بردارد.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار