قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما گفت: جنگ نرم، جنگی رسانه‌ای است و در این چنگ پیروزی با کسانی است که از پشتوانه‌های عظیم فرهنگی و فکری برخوردارند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدرمضان موسوی مقدم» قائم مقام رئیس سازمان صدا و سینما در مراسم تجلیل از فعلان هفته دفاع مقدس در رسانه ملی که در سالن رضوان مرکز بسیج سازمان برگزار شد اظهارداشت: جنگ نرم، جنگی رسانه‌ای است و در این چنگ پیروزی با کسانی است که از پشتوانه‌های عظیم فرهنگی و فکری برخوردارند.

وی افزود: ماموریت اصلی رسانه ملی تحقق آرمان‌های دفاع مقدس بوده و رسالت و وظیفه‌ای جز این نداریم و این نقش‌آفرینی بسیار مهم است.

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اهمیت توجه به هنر در جنگ رسانه‌ای اظهار داشت: باید در این بحث ایفای نقش کنیم و هیج ترسی نداشته باشیم چون از یک غنای محتوای خاصی برخورداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین  موسوی مقدم با اشاره به نقش معنوی دفاع مقدس به عنوان نقطه اتصال «بنده به خدا» اظهارداشت: در محصولات رسانه‌ای مجموعه‌ای از عدالت و معنویت وجود دارد که به تعالی و رستگاری کمک شایانی کرده و ما را به توسعه واقعی رهنمون می‌شود.

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما اضافه کرد: برای توسعه کشور و نهادینه کردن ارزش‌های اعتقادی باید به سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت توجه کنیم که قدرت، وسیله‌ای برای اجرای احکام الهی بوده و فلسفه وجودی حکومت اقامه عدالت است.

وی ادامه داد: در بحث معنویت جهان دچار غفلت شده و خلاء معنویت یک چالش جدی است که عقلانیت در کنار معنویت بسیار ارزشمند است و هیچ تفاوتی بین عقل و وحی نیست، چرا که پایه عقلانیت؛ مدرنیته و توسعه یافتگی است و جهان بر پایه معنویت استوار است.

گفتنی است؛ در این مراسم از مدیران و دست‌اندرکاران رسانه ملی و مدیر باشگاه خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار