عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: نتایج انتخابات نشان داد که مردم تعیین‌کننده حاکمان خودشان هستند.

کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: واکنش‌های جهانی نسبت به نتایج انتخابات نشان می‌دهد که جهان نسبت به جمهوری اسلامی یک نگاه، مثبت دارد.

او افزود: آن‌هایی که فکر می‌کردند باید در طبل تحریم بکوبند و یک علامت سوال برای مرجعیت نظام بگذارند، شکست بدی خوردند.

عضو حزب موتله ادامه داد: آن‌هایی هم که پیش بینی می‌کردند حاکمیت نامزد خاص دارد و برای آن تلاش می‌کند، رسوا شدند. نتایج انتخابات نشان داد که مردم تعیین کننده حاکمان خودشان هستند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: ما در منطقه‌ای هستیم که بوی باروت در سر تا سر آن وجود دارد. جنگی که مقاومت و صهیونیست در وسط معرکه آن هستند بوی باروت دارد.  مردم ما رای به امنیت کشور و رای به اقتدار و انتظام کشور دادند.  

وی افزود: ما شاهد ثبات و آرامش در این منطقه باروتی هستیم و مردم با انتخاب آگاهانه خودشان پرچم قوه مجریه را به کسی سپردند تا در ۴ سال آینده بتواند در این فضای طوفانی کشور را به بهترین نحو اداره کند.

انبارلویی ادامه داد: دولت چهاردهم در شرایطی آمد که حادثه هولناک برای رئیس جمهور و همراهانش رخ داد. ما نباید انتظار داشته باشیم که منتخب مردم همه چیز را آماده داشته باشد؛ لذا احزاب و گروه‌های سیاسی باید به رئیس جمهور جدید کمک کنند تا از این بحران‌ها عبور کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار