سرمربی تیم هفت الماس قزوین با تاکید بر اینکه با شکست دانشگاه آزاد چیزی از شایستگی های این تیم کم نمی شود گفت: ما در حقیقت تیم ملی را بردیم.

محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد صحبت های رئیس کمیته داوران فدراسیون مبنی بر تماشای بازی هفت الماس با نفت و وجود تنها 2 اشتباه داوری در آن مسابقه تاکید کرد: مگر می توان بازی 2 ساعت و 20 دقیقه ای را در 2 ساعت به صورت فریم به فریم تماشا کرد؟ من و همکارانم به مدت 10 ساعت روی بازی هفته سوم با نفت آبادان کار کرده و تکه های مربوط به اشتباهات داوری را استخراج کردیم. همین بخش ها را هم شنبه برای آقای آبکاریان می بریم.

وی در مورد نارضایتی تیم دانشگاه آزاد از داوری بازی شب گذشته با هفت الماس گفت: در همان ثانیه های آخر این بازی هم ما یک تکنیکال گرفتیم در حالی که بازیکنان روی نیمکت آمده بودند. البته زیاد قصد پرداختن به این موضوع را ندارم. دانشگاه آزاد تیم واقعا بزرگی است و با این شکست چیزی از شایستگی های این تیم کم نمی شود. ما در حقیقت تیم ملی را بردیم. بازیکنان تیم هم تحت تاثیر فشار بازی قرار داشتند و اگر تمرکز خود را در 3 دقیقه آخر حفظ می کردند، اختلاف بیشتر می شد.

اسلامی با اشاره به تاثیر باخت آبادان در روحیه بازیکنانش گفت: سال گذشته مشکلاتی در تیم داشتیم که بازیکنان بعد از 35 دقیقه بازی با تیم های خوب به نوعی کم می آوردند اما امسال از نظر روانی و بدنی روی آنها کار کردیم.

دانشگاه آزاد هم به کمیته داوران مراجعه کند

سرمربی هفت الماس قزوین در مورد صحبت های سرپرست دانشگاه آزاد در مورد ضعف داوری توضیح داد: آنها آزاد به گفتن هر چیزی هستند. این مسائل بعد از باخت معمول است، همانطور که ما هم بعد از بازی نفت در مورد داوی گفتیم. تیم حریف می تواند با کارشناسی بازی به کمیته داوران مراجعه کند. ما برای بازی با نفت به کمیته داوران می رویم، دانشگاه آزاد هم برای این مسابقه به آنجا مراجعه کند.
 
اسلامی در مورد بازی خوب وحید اسلامی برادر خود تاکید کرد: وحید سال قبل هم خوب بازی می کرد اما متاسفانه مربیان تیم ب او را ندیدند در حالی که طبق آمار فیبا جزء 12 بازیکن پر امتیاز ایران بود. وحید هفته قبل هم 27 امتیاز آورده بود و در این هفته با 30 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. در حالی که سال قبل هم نظرات زیادی در مورد بازی های تیم در قزوین داده می شد، کم لطفی زیادی از سوی کادرفنی تیم ب صورت گرفت آن هم در شرایطی که بازیکنانی به تیم ملی دعوت شدند که از اواسط فصل در تیم باشگاهی خود هم کار نکرده بودند. امیدوارم وحید هم در آینده به حقش برسد.

هر دو تیم بدون تمرین بازی کردند

سرمربی هفت الماس در مورد مشکل اسکوربورد توضیح داد: خوشبختانه در حالی که تا سال قبل برخی تیم ها تنها یک اسکوربورد داشتند، ما در قزوین 2 اسکوربورد داریم. در زمانی که تیم حریف یک تایم استراحت گرفته بود، من هم یک تایم گرفتم که برق اسکوربورد قطع شد. در حقیقت این توقف به اندازه یک تایم استراحت و یک تا 2 دقیقه بود.

تیم دانشگاه آزاد از در اختیار نگذاشتن سالن برای تمرین در قزوین شکایت داشت. اسلامی حق را به تیم مقابل داد و گفت: خود ما هم قبل از این مسابقه امکان استفاده از سالن را نداشتیم و تنها 10 دقیقه بازیکنان را شب قبل برای دیدن رنگ جدید سالن و آشنایی با فضا به آنجا برده بودیم. از طرفی به تیم دانشگاه آزاد گفتیم که در صورت نیاز صبح مسابقه برای تمرین بیایند که ابتدا قبول کردند اما ساعت 11 صبح به ما خبر دادند که تمرین نمی کنند. 

وی با تشکر از بازیکنان خود تاکید کرد: ما به این برد مغرور نمی شویم. تیمی بی نام و نشان با تعدادی بازیکن 17 یا 18 ساله هستیم و تمام بازی ها برایمان سخت است. این جوانی مانند یک تیغ دو لبه است و باعث نوسان تیم می شود. ما هم هر هفته بالای 40 ساعت برای آماده کردن بازیکنان از هر نظر وقت می گذاریم و بیشتر از نتیجه بازی، نتیجه کار بسکتبال برایمان مهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلامی ، هفت الماس ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار