هفته چهارم لیگ ملی بسکتبال با چند حاشیه پی گیری شد. 2 مسابقه این هفته به دلایل مختلف در دقایق آخر متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم لیگ ملی بسکتبال عصر امروز با چهار بازی پی گیری شد که 2 دیدار آن با توقف در دقایق آخر همراه بود.

در حالی که یک دقیقه و 27 ثانیه تا پایان مسابقه تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام باقی مانده بود، شعارهای تماشاگران گرگانی به خاطر یک خطا علیه بازیکن این تیم باعث توقف بازی از سوی داوران شد.

داوران بعد از توقف مسابقه به رختکن رفتند اما با آرام شدن سالن به زمین برگشتند و بازی از سر گرفته شد. تیم پتروشیمی که نیمه اول را با نتیجه 41 بر 24 برنده تمام کرده بود در نهایت با نتیجه 71 بر 54 برنده شد.

دومین توقف مسابقه هم به دیدار تیم های هفت الماس قزوین و دانشگاه آزاد در قزوین مربوط بود. در حالی که تیم دانشگاه آزاد در 5 ثانیه آخر با یک امتیاز از حریف عقب بود، اسکوربورد سالن برای چند دقیقه از کار افتاد. این بازی هم بعد از حل مشکل اسکوربورد ادامه پیدا کرد و در نهایت تیم قزوینی با نتیجه 72 بر 71 به اولین برد خود رسید.

اعضاء تیم دانشگاه آزاد زمان توقف بازی را 4 تا 5 دقیقه عنوان کردند در حالی که اسلامی سرمربی قزوین این زمان را یک تا 2 دقیقه می داند که بعد از یک دقیقه تایم اوت پیش آمد.

گفتنی است تیم های مهرام و ثامن مشهد دیگر برنده های این هفته بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار