هفته ی دوم سوپرلیگ بسکتبال با ورود پتروشیمی بندرامام و پمینای اصفهان به چرخه ی مسابقات پی گیری می شود. تیم هفت الماس قزوین در این هفته استراحت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ی دوم سوپرلیگ بسکتبال فردا 22 آبان با چهار بازی برگزار می شود. تهران در این هفته میزیان هیچ مسابقه ای نیست.

تیم پتروشیمی بندرامام که در هفته ی اول استراحت داشت و تا دو روز قبل هم تکلیف نهایی ترکیب فصل جدید خود را نمی دانست در این هفته با ثامن مشهد روبرو می شود. نماینده ی مشهد در هفته اول هم با تیم مهرام یکی دیگر از فینالیست های سال قبل روبرو شده بود.

تیم پمینا اصفهان آخرین تیم ورودی به سوپرلیگ در اولین بازی خود میزبان نفت آبادان است. نفتی ها در شرایطی به اصفهان می روند که بازی خانگی هفته ی اول را در وقت اضافه واگذار کرده بودند.

دانشگاه آزاد بعد از برد هفته ی اول به گرگان سفر می کند. پویا تاجیک و بابک نظافت بازیکنان فصل قبل دانشگاه آزاد با لباس گرگان مقابل این تیم قرار می گیرند. این اولین میزبانی گرگان در فصل جدید است.

تیم مهرام تهران هم در اولین بازی خارج از خانه به ماهشهر سفر کرده و با تیم صنایع روبرو می شود. مهرامی ها طبق برنامه در هفته ی آخر نیم فصل اول بار دیگر برای دیدار با پتروشیمی بندرامام به ماهشهر می روند.

برنامه ی هفته دوم- پنجشنبه 22 آبان

ساعت 16: پمینا - پالایش نفت آبادان

ساعت 16: شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد

ساعت 16: ثامن مشهد - پتروشیمی بندرامام

ساعت 16: صنایع پتروشیمی - مهرام تهران

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار