رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که از 40 مورد اشتباه داوری مورد نظر اسلامی تنها 2 اشتباه را می توان تایید کرد و در صورت تایید این موضوع با وی برخورد می شود.

ورژ آبکاریان رئیس کمیته داوران بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد قهر داوران در جریان دیدار تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام توضیح داد: تماشاگران برای یک لحظه شروع به توهین کردند و به همین دلیل هم داوران بازی را قطع کردند اما بعد از آن مسابقه تا پایان  بدون مشکل پیش رفت.

آیا این ماجرا برای تیم گرگان جریمه ای به همراه دارد؟ وی پاسخ داد: ناظر مسابقه گزارش می دهد و ما هم این گزارش را به کمیته انضباطی می فرستیم. کمیته انضباطی تشخیص می دهد که چه برخوردی با گرگان صورت گیرد.

حرف های اسلامی بی انصافی بود

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم هفت الماس قزوین هفته قبل از 40 مورد اشتباه داوران در جریان بازی با نفت آبادان صحبت کرده بود. آبکاریان در این مورد گفت: صبح امروز به مدت 2 ساعت و 57 دقیقه فیلم این بازی را تا پایان فریم به فریم نگاه کردم. در کل مسابقه تنها 2 اشتباه از داور دیده می شود که در یک مورد 3 تا 4 بار فیلم را به عقب بردم و هنوز هم با شک می گویم که اصغر کاردوست بازیکن حریف را شارژ کرد.

رئیس کمیته داوران با بی انصافی خواندن صحبت های اسلامی ادامه داد: قرار بر این شد که اسلامی روز شنبه اول آذر به کمیته داوران بیاید. اگر بعد از تماشای بخش های مورد نظر وی هم به همین نتیجه رسیدیم، قطعا با اسلامی برخورد می کنیم چون او حق ندارد هر چه دوست داشت را به این شکل بیان کند.

اسلامی 2 بار هم با داوران حرف نزد

وی اضافه کرد: جالب اینجا است که سرمربی هفت الماس می گوید در کل مسابقه 40 اشتباه داوری وحود داشت اما تا پایان بازی در فیلم حتی 2 بار هم با داوران حرف نمی زند، حتی در برخی مواقع به بازیکنان خود و کمک مربی تیم می گوید که تصمیم داور دست است. بازیکنان هفت الماس هم هیچ اعتراضی در زمان گرفتن خطا ندارند.

آبکاریان به بازی زیبای هفت الماس مقابل نفت و پیش بودن این تیم اشاره کرد و گفت: تا دقایق آخر بازی مساوی بود و شاید اسلامی به خاطر از دست دادن مسابقه ناراحت بوده است. من با توجه به شاکی بودن اسلامی، بازی را تنها یک طرفه و در صحنه هایی که مربوط به این تیم بوده است، نگاه کردم وگرنه مواردی هم پیدا می شد که به ضرر تیم حریف و به نفع هفت الماس باشد.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: روز قبل به صورت تلفنی با زارع و آذرافزا داوران مسابقه برخورد کردم اما بعد از دیدن فیلم مسابقه شرمنده آنها شدم چون قضاوت خوبی انجام داده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورژ ، آبکاریان ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۳
لطفا اگه ثابت شد توضیح بدید چه کاری می کنید!؟ بد جایی قرار گرفتید
آخرین اخبار