فرانسیسکو کونسسائو بازیکن پرتغالی باشگاه پورتو با قراردادی قرضی به یوونتوس پیوست.

با اعلام سایت باشگاه یوونتوس، فرانسیسکو کونسیسائو، وینگر ۲۲ ساله پرتغالی را با قرارداد قرضی یک ساله از پورتو به خدمت گرفته است. یووه بابت این قرارداد قرضی بدون بند خرید، مبلغ ۷ میلیون یورو پرداخت می‌کند که این رقم با توجه به عملکرد ورزشی بازیکن می‌تواند به ۱۰ میلیون یورو برسد. کونسیسائو که یکی از دریبل‌زن‌ترین بازیکنان اروپا است، در فصل ۲۴-۲۰۲۳ موفق شد ۸ گل و ۸ پاس گل در ۴۳ بازی برای پورتو ثبت کند.

فابریتزیو رومانو اخیرا خبر داده بود که یوونتوس و پورتو در حال کار روی توافقی هستند که بیانکونری اولویت خرید چیکو کونسیسائو را در اختیار داشته باشد. در تابستان ۲۰۲۵، مبلغ بند فسخ این وینگر تکنیکی ۳۰ میلیون یورو خواهد بود و در صورت رضایت یوونتوس از عملکرد بازیکن، آنها برای فعال‌سازی این بند، تلاش خواهند کرد.  

فرانسیسکو کونسسائو فرزند سرجیو کونسسائو فوتبالیست پیشین و سرمربی سابق باشگاه پورتو است و برخلاف پدرش که برای اینتر بازی کرده، او به دیگر باشگاه بزرگ سری آ و رقیب اینتر پیوسته. این بازیکن بعد از مارکوس تورام، دومین بازیکنی محسوب می‌شود که فرزند یک فوتبالیست بزرگ بوده و در این پنجره نقل و انتقالاتی به یوونتوس پیوسته. البته یووه به جز این دو بازیکن، تیموتی وه آ و فدریکو کیزا را هم در تیم خود به عنوان فرزندان فوتبالیست‌های سابق و بزرگ در تیم خود دارند. هر چند کیزا در فهرست فروش بانوی پیر است و به زودی این تیم را ترک می‌کند.

فرانسیسکو کونسسائو همبازی مهدی طارمی در باشگاه پورتو بود و حالا این فصل این دو بازیکن رقیب یکدیگر در دو تیم مدعی اصلی فتح اسکودتو یعنی یوونتوس و اینتر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار