این احتمال وجود دارد که بازی دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در خارج از استان تهران برگزار شود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با مشکل ورزشگاه میزبان از دیدار‌های خود رو به رو هستند و با توجه به اینکه دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران در حال بازسازی هستند امکان استفاده از آنها در شرایط کنونی امکان پذیر نیست.

در این مورد گفته می‌شود که ورزشگاه تختی تهران حداقل تا هفته ششم مسابقات لیگ برتر آماده نخواهد بود و ورزشگاه آزادی هم زمان بهره برداری از آن مشخص نیست.

تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم باید به مصاف هم بروند که هنوز زمان دقیق برگزاری این بازی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است و اگر تا آن زمان ورزشگاه تختی آماده انجام بازی نشود، این دو تیم باید دربی صد و پنجم را در ورزشگاهی خارج از استان تهران برگزار کنند.

این دو تیم پیش از این نیز به دلیل نداشتن ورزشگاه یک بار در تبریز به مصاف هم رفته بودند و در یک دیدار هم با رای کمیته انضباطی در بندرعباس دیدار خود را برگزار کردند.

همچنین داوود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور در خصوص میزبانی این دو تیم در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: با توجه به شرایط موجود احتمالاً هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) از حریفان آسیایی خود میزبانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار