سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در بخش پیست گفت: نفرات جوانی که به اردو دعوت شدند بهترین تایم‌ها را از خود به جای گذاشتند.

محمد ابو‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن اظهار کرد: اولین اردویی که پس از بازی‌های آسیایی در مجموعه آزادی برگزارشد، نفرات جوان را همراه با تجربه‌ها به اردو دعوت کردیم که آن‌ها نیز مانند قدیمی‌ها تایم‌های خوبی را از خود نشان دادند واگر این تایم‌ها در اردوهای بعدی ادامه داشته باشد برای مسابقات قهرمانی آسیا قطعا از این نفرات استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه‌ی نفراتی که در اردو بودند از آمادگی کامل بدنی و فنی برخوردار بودند وباید در اردوی آینده این وضعیت را حفظ کنند تا در مسابقات وردکاپ لندن وکلمبیا سهمیه المپیک 2016 را بتوانند به دست بیاورند.

ابو حیدری در پاسخ به این پرسش که نحوه انتخاب نفرات در اردوهای آینده به چه صورت خواهد بود تصریح کرد: در اردو اول 12 نفر را دعوت کردیم و در اردوهای بعد  با توجه به تایم‌هایی که زده می‌شود نفرات را حذف می‌کنیم تا ترکیب 6نفره اصلی مسابقات شرکت کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی بعدی ملی‌پوشان سرعتی گفت: اگرآب و هوا خوب باشد در تهران خواهد بود و پس از آن تا شرکت در مسابقات وردکاپ لندن به اهواز خواهیم و در پیست این شهر تمرینات راپیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار