تصاویر پرچم چروکیده ایران در یک رویداد بین المللی در سطح جهانی در دستان ملی‌پوش تیم مچ‌اندازی و مدال‌آور ایران، صحنه خجالت‌آوری را رقم زد.

رقابت‌های مچ اندازی ۲۰۲۴ به میزبانی مولداوی با اتفاق خوبی همراه بود و محدثه تبریک، ملی پوش نوجوان کشورمان موفق شد در رده سنی نوجوانان به مدال برنز برسد.

فدراسیون بدنسازی و پروش اندام به عنوان مسئول و کمیته مچ‌اندازی و به عنوان متولی این رشته در این رقابت‌ها صحنه شرم آوری را رقم زد.

تصاویر پرچم چروکیده و نامناسب ایران آن هم در یک رویداد بین المللی در سطح جهانی در دستان ملی‌پوش مدال‌آور ایران تصاویر زشت و خجالت‌آوری را برای ورزش کشورمان رقم زد.

پرچم چروکیده کشورمان در مسابقات مچ‌اندازی

هزینه‌هایی که از بودجه کشور خرج اعزام‌ها می‌شود و ستون‌های عریض و طویل از افرادی که خود را محق می‌دانند در تمام اعزام‌ها حضور داشته باشند. توقع‌هایی که از بودجه مملکت برای آماده‌سازی دارند آن هم به بهانه برافراشتن پرچم ایران در رقابت‌های بین المللی؛ با این شکل و هیبت و با ظاهری چروکیده همخوانی ندارد و کاش اصلا به مدال نمی‌رسیدیم تا چروک‌های ذهن این افراد روی پرچم ایران نقش نبندد.

آن افتضاح لباس‌های المپیک که صدای داخلی‌ها و خارجی‌ها را در آورد و این هم از پرچم عزیز کشورمان که در دست نااهلان و قدر ناشناسان چروکیده شد.

حمل یک پرچم مناسب از سوی کمیته مچ‌اندازی و فدراسیون بدنسازی کار دشواری نبود، اما افرادی را می‌خواهد که قدر این پرچم را بدانند.

فیگور‌های بدنسازی کاش به فیگور‌های رفتاری این مدیران ناکارآمد هم سرایت می‌کرد تا بدیهی‌ترین کار برای حضور در رقابت‌های بین المللی به راحتی انجام شود.

همین دوستان گرامی در کمیته مچ‌اندازی درخواست تبدیل شدن به انجمن و فدراسیون را داشتند، اما توان بردن یک پرچم اتو کرده و مرتب را برای نمایش روی سکو نداشتند.

آقای کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، وقتی صحبت از پرچم ایران است و وقتی از احساس غرور حرف می‌زنیم باید به این نکته توجه کنیم که این پرچم نماد یک ملت است که الگوی خیلی از کشور‌های دیگر و مثالی از موفقیت، انسجام و پیشرفت است.

سطح مسابقات هر چه بود و دلیل اعزام هر چه که هست به متولیان این رشته مربوط می‌شود، اما سطح پرچم ایران بالاتر از تمام مدال‌ها و افتخاراتی است که به نام خود کارنامه می‌کنید.

جالب‌تر اینکه بعد از ۲ روز هنوز وزارت ورزش و فدراسیون در همان خواب بعد از المپیک زیر سایه پرچم‌هایی که تکواندو و کشتی بالا برد، به سر می‌برند و کارنامه دوران خود را می‌نویسند. منتظر پاسخ مناسب فدراسیون و وزارت ورزش در این افتضاح بین المللی هستیم؛ هر چند که معتقدیم چشم‌های مسئولان ورزش هنوز در برق مدال خیره بوده و چروک‌های پرچم را ندیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۵
Germany
Bm20
۱۲:۲۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
سلام خداوکیلی راست گفته ... این چه وضعیه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
واقعا که پرچم مایع عزت افتخار سربلندی ایران عزیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
وقتی حقوق نجومی میگیرند
و در ازای عمل شون و کم کارایی یا ناکارامدی
جوابگو نیستند ... .معلومه ...این قبیل کارها ازشون سر می زند
باید سریع بر کنار شوند تا قدر پست و مقام و جقوق نجومی
را بفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
مدیری که این گند را زده باید به گاری بست ودر شهر گرداند واز کار دولتی برای همیشه کنار گذاشته شود که با ابروی یک ملت بزرگ اینچنین بازی نکند ووزیر ورزش هم باید توبیخ شود
Finland
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
دقیقا یاد اوضاع دانشگاه علوم پزشکی قزوین انداخت ما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
یعنی خاک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
یعنی خاک بر سر مدیری که مسول این کار بوده برای لای جرز دیوار خوبه
آخرین اخبار