ناپولی در اولین بازی بازگشت آنتونیو کونته به سری آ مقابل هلاس ورونا با نتیجه ۳-۰ شکست خورد و بولونیا مساوی کرد.

در ادامه دیدار‌های هفته نخست سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۰، دو دیدار همزمان برگزار شد که در بازی مهمتر، تیم ناپولی که این فصل آنتونیو کونته سرمربی مطرح ایتالیایی را روی نیمکت خود می‌بیند، با سه گل مغلوب میزبانش هلاس ورونا شد.

ناپولی در نیمه اول با بدشانسی مواجه شد و خویچا کواراتسخلیا در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل سرگیجه پس از برخورد با بازیکن حریف تعویض شد.

ناپولی نیمه دوم را بد شروع کرد و در دقیقه ۵۰ اولین گل را روی ضربه لیورامنتو ۲۳ ساله دریافت کرد. بازی بعد از این گل به سود میزبان دنبال می‌شد که دومین گل آنها در دقیقه ۷۵ توسط دنیل موسکرا به ثمر رسید.

به نظر می‌رسید ناپولی با همین دو گل شکست را پذیرفته که حملات پی در پی ورونا در دقیقه ۴+۹۰ جواب داد و موسکرا موفق شد بار دیگر دروازه این تیم را باز کند و تیمش را به یک برتری پر گل برساند.

ناپولی که هفته گذشته به سختی و در ضربات پنالتی در خانه خود از سد مودنا گذشت و به دور بعدی کوپا ایتالیا رسید، امشب هم نمایش فاجعه باری داشت تا مشخص شود کونته کاری بسیار دشوار برای احیای ناپولی دارد.

در بازی همزمان، بولونیا شگفتی ساز فصل گذشته سری آ، در حالی که وینچنزو ایتالیانو را به جای تیاگو موتا در این فصل روی نیمکت دارد، مقابل اودینزه به تساوی یک بر یک رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار