در شب درخشش بازیکنان جوان یوونتوس، این تیم به راحتی کوموی تازه‌وارد را شکست داد و فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد.

تیم یوونتوس در نخستین دیدارش در فصل جدید سری آ ایتالیا، مقتدرانه ظاهر شد و در شهر تورین با سه گل تیم تازه صعود کرده کومو را در هم کوبید.

یوونتوس هنوز خریدهایش در این فصل تکمیل نشده به همین خاطر تیاگو موتا امشب به برخی از بازیکنان جوان تیمش که از تیم جوانان یووه به ترکیب فراخوانده شدند بازی داد از جمله ساموئل امبانگولا وینگر ۲۰ ساله و بلژیکی. اتفاقا گل اول یووه را هم در این فصل همین بازیکن به ثمر رساند تا بازیکنی که جایگزین کیزا ستاره مغضوب یووه در ترکیب اصلی شده، درخشان ظاهر شود. این بازیکن از سمت چپ توپ را گرفت و به عرض حرکت کرد و با یک شوت دقیق، توپ را دقیقه ۲۳ به کنج دروازه فرستاد.

یوونتوس بعد از گل به بازی خوبش ادامه داد و فرصت‌های گلزنی هم داشت از جمله یک ضربه دوشان ولاهوویچ که با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست حرکت خوب کنان ییلدیز مهاجم ترک یووه که به تازگی وارث پیراهن ارزشمند شماره ۱۰ این باشگاه هم شده و پاس در عرضش به مقابل دروازه با ضربه سرضرب تیموتی وه آ مواجه شد و توپ بعد از برخورد به تیر افقی دروازه از گل بیرون آمد، اما تکنولوژی خط دروازه به داور اعلام کرد که توپ از خط رد شده و گل دوم یووه به ثمر رسید.

در ابتدای نیمه دوم دوشان ولاهوویچ یک گل زیبا به ثمر رساند، اما این بار تکنولوژی علیه یووه بود و وی‌ای آر این گل را مردود کرد تا بدشانسی‌های مهاجم صرب یووه در این بازی ادامه داشته باشد.

شاگردان سسک فابرگاس با وجود اینکه دو گل دریافت کرده بودند، توان حمله به دروازه یووه را نداشتند و در نهایت در دقیقه ۹۱ با شوت زیبای کامبیاسو گل سوم را هم خوردند تا در نخستین تجربه مربیگری فابرگاس در سری آ، یک شکست سنگین متحمل شود.

پیش از این دیدار هم، آتالانتا با چهار گل میزبانش لچه را شکست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار