تعاون ایرانی این هفته خود را با با همکاری بین المللی بین ایران و ارمنستان در راستای توسعه تعاونی ها آغاز کرد

 
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تعاون این هفته خود را با توجه به تصمیمات گرفته شده در هفته تعاون آغاز کرد . از این رو بخش تعاون در راستای توسعه و ایجاد بازار مطمئن برای تبادلات تجاری و تولیدی خود برنامه همکاری با ارمنستان را ترتیب داد .

 *همکاری ایران و ارمنستان در راستای توسعه تعاونی‌ها

در راستای گسترش روابط تعاونی های فعال در سطح کشور و در عرصه بین الملل هیئتی متشکل از تعاونی های فعال به کشور ارمنستان اعزام می شود.

هماهنگی این اعزام در راستای برنامه های توسعه بخش تعاون و در اتاق تعاون استان اردبیل صورت می گیرد.

گفتنی است هدف اصلی این رابطه تجاری گسترش فرامرزی تعاونی های فعال در راستای بازاریابی بهینه و توسعه صادرات تعاونی های تولیدی صورت گرفته است.

تعاونگران فعال و علاقه مند به حضور در این هیئت تجاری می توانند با مطالعه ضوابط به سایت اتاق تعاون استان اردبیل مراجعه کنند.

 *دبیرخانه دائمی انجمن نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها آغاز به کار کرد

دبیرخانه دائمی انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتاق تعاون با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

افتتاح این دبیرخانه در راستای اجرای قانون جدید بخش تعاون و ارتباط اتاق تعاون و وزارت تعاون در راستای توسعه تعاونی ها صورت گرفته است.

کلانتری در افتتاح دبیرخانه دائمی انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی ها گفت: تعاونی ها در هر سطحی که باشند از یک تعاونی متعارف در یک شهر کوچک گرفته تا اتحادیه های سراسری تعاونی ها و اتاق های تعاون می توانند با هم ارتباط خوبی برقرار کنند.

 *تعاون همگام با کشاورزی /برنامه ریزی وزارت تعاون برای توسعه بخش کشاورزی

همچنین در این هفته معاون تعاون وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت بخش تعاون در توسعه کشاورزی گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی بخش تعاون توجه به توسعه تعاونی‌های کشاورزی است که این سطح از تعاونی‌ها بیشترین میزان تعاونی را در کشور دارند.
 
وی گفت: در همین راستا به مناسبت هفته تعاون صبحانه کاری با وزیر جهاد کشاورزی ترتیب داده شد تا به کمک آن مشکلات این بخش به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

در هفته تعاون 149 تعاونی فعال بخش کشاورزی به بهره برداری رسید که این امر توسعه بخش کشاورزی را همگام با تعاون نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار