این اطمینان وجود دارد که شهر "الرقه"، قیام خواهد کرد و به زودی این تاریکی به نوری تبدیل خواهد شد که از دلهای وفادار به میهن پاک سوریه نشات گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "البعث"؛ مردم سوریه، چگونه می تواند تحمل کند که شهر "الرقه" خارج از سلطه ی جمهوری عربی سوریه قرار گیرد؟! چگونه می توانیم پرچمی جز پرچم سوریه را در آسمان آن، به اهتزاز درآید؟ چگونه می توان این تغییری راکه بر شیوه ها ی آموزشی و پرورشی در سایه ی تروریسمی که بر رؤیاهای صلح جویانه ی آن خیمه انداخته، تاب آورد؟ این تغییری است که دشمنان خارجی و توطئه گران آمریکایی، بشارت آن را داده بودند؛ تغییری که تروریسم بر شهر "الرقه" تحمیل کرده اند، نمودی زنده از شیوه ی اجتماعی، فکری، فرهنگی و حیاتی جایگزین است؛! شیوه ای که از به اهتزاز درآمدن پرچم ملی در آن جلوگیری می کند و اسم جمهوری عربی سوریه را از کتاب های مدرسه ای، به عنوان مقدمه ای برای حذف آن از خاطره، تاریخ و تمدن سوریه، خط می زند؛ کلمات و تعبیراتی که مفهوم ملی گرایی، اصالت عربی و توسعه گرایی را دربر می گیرد، اساسا در فرهنگ تروریسم جایگاهی ندارد، همانطور که در فرهنگ مرد نمایانی که مردم را فریب می دهند و خود را انقلابیونی معرفی می کنند که به دنبال برقراری دموکراسی و آزادی هستند، موضوعی که نتیجه آن، چیزی است که شهروندان ما امروز شاهد آن هستند و سردمداران این گروه های تروریستی، همچنان ادعا دارند که افاقات سوریه، انقاب مردمی است و حتی شاید ادعا داشته باشند که خارج کردن شهر "الرقه" از سلطه ی دولت، از دستاوردهای ظفرمندانه ی این انقلاب است.!!

گمان نمی رود که شهروندان سوریه، بتوانند بر آنچه در "الرقه" روی می دهد، صبر کنند؛ آنها نخواهند پذیرفت که تاریکی و نادانی در این شهر، استمرار داشته باشد، چه رسد به اینکه، حذف شیوه آموزشی به هر بهانه ای که باشد، تحمل کند؛ این چه اسلامی است که دانش آموزان خود را از دانشی که تمام کتب آسمانی و انبیاء الهی بر آن تاکید داشته اند، محروم سازد.؟!

معلوم نیست که چرا احساس می کنیم، کابوس تروریسم و تاریک اندیشی، پنجره ها را بر افق های دور می بندد وحکم بر بسته شدن درهای علم و پیشرفت می دهد... این اطمینان وجود دارد که شهر "الرقه"، قیام خواهد کرد و به زودی این تاریکی به نوری تبدیل خواهد شد که از دلهای وفادار به میهن پاک سوریه نشات گرفته، مبدل خواهد شد؛ همانطور که ما باقی ماندن الرقه را در زیر سایه این کابوس تلخ، تاب نخواهیم آورد، الرقه نیز، فساد، خشونت و زورگویی این تروریست ها را تاب نخواهد آورد  و مردم این شهر هستند که این قید و بندها را درهم خواهند شکست و شیرمردان آن، بر این شهر تاریخی که نماد تمدن سوریه است، مسلط خواهند شد.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار