بررسی حق و حقوق کار فرما و کارگر در برنامه زنده "با اجازه" یک شنبه دوم شهریور ماه ساعت 11:40 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت .

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، شهلا لولو کارشناس روابط کار ، حسن جهان شاهلو دادستان هشتگرد، یعقوب سلیمی کارگر و خواهان پرونده کار و ابوالقاسم عبدالحسینی خوانده پرونده  از میهمانان برنامه با اجازه در روز یک شنبه دوم شهریورماه هستند.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه گفت: مشکلات و اختلافاتی که بعضا در حین کار بین کارفرما و کارگرپیش می آید از مباحثی است که همیشه هر یک از طرفین به آن برخورد می کنند و این مسئله به عدم شناخت قوانین کار از طرف کارگر پیش می آید  که قصد داریم در برنامه روز یک شنبه به بررسی حقوقی این حوزه بپردازیم.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11:40  از شبکه سه سیما پخش می شود.  
 

انتهای پیام/
برچسب ها: اجازه ، شبکه ، سه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار