کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی از ساخت قسمت سوم و نهایی سریال پرطرفدار «بازی مرکب» برای عرضه در سال ۲۰۲۵ خبر داد.

پس از اعلام ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ (۶ دی ماه) به عنوان تاریخ عرضه قسمت دوم از سریال جذاب «بازی مرکب»، حالا کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی از ساخت قسمت سوم و نهایی این سریال نیز خبر داده است.

قسمت نخست سریال «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و طرفداران را با رقابتی مرگبار آشنا کرد که بازیکنان را با وعده ۴۵.۶ میلیارد وون جایزه نقدی جذب می‌کند. پدری بد شانس به نام سونگ گی هون (لی جونگ جائه) وارد بازی می‌شود و توسط نیرو‌هایی که خارج از درک او هستند، روبه‌رو می‌شود. یکی از گردانندگان این رقابت مردی مرموز به نام فرانت من (لی بیونگ هون) است که به مدیریت بازی کمک می‌کند.

این داستان جذاب با فصل دوم که به تازگی تاریخ انتشار آن ۲۶ دسامبر اعلام شده ادامه می‌یابد و حالا نتفلیکس رسما از ساخت فصل سوم و نهایی آن خبر داده که در آن داستان این سریال به اوج خود می‌رسد.

هوانگ دونگ هیوک کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال با تائید ساخت فصل سوم سریال «بازی مرکب» نوشت: «از اعلام تاریخ عرضه فصل دو و به اشتراک گذاشتن اخبار فصل سه و آخر سریال، بسیار هیجان‌زده هستم. "برخورد شدید بین دو جهان گی‌هون و فرانت‌من تا پایان سریال با فصل سه ادامه خواهد یافت، که سال آینده برای شما ارائه خواهد شد. فصل آخر بازی در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.»

«بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱، رکورد پربیننده‌ترین سریال «نتفلیکس» را شکست. این سریال داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می‌کند که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.

«بازی مرکب» همچنین به اولین سریال غیرانگلیسی زبان و اولین سریال کره‌ای تبدل شد که نامزد بهترین تیم بازیگری در یک سریال درام، در جوایز انجمن بازیگران آمریکا در ۲۰۲۲ شد. فصل اول «بازی مرکب» همچنین برنده سه جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال درام شد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار