مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سریال‌ها بستر مناسبی برای فرهنگ سازی هستند / دردسرهای عظیم مجموعه‌ای آموزشی از رفتارهای اجتماعی

"مجید زین‌العابدین"، مدیر شبکه سه سیما گفت: سریال‌های نمایشی بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی موضوعات مختلف مورد نیاز جامعه به لحاظ برخورد با آن پدیده اجتماعی هستند.

مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه سیما، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص فرهنگ‌سازی رسانه ملی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب با توجه به وضعیت بحرانی آب در کشور گفت: رسانه ملی و به ویژه تلویزیون که پیشانی رسانه است برای انتقال پیام و موضوعات مختلف با مفاهیم و ضرورتهای اجتماعی مختلف و متفاوتی مواجه است.   
 
وی افزود: یکی از آن مفاهیم بحث صرفه‌جویی و مدیریت در مصرف آب است زیرا سریال‌های نمایشی بستر مناسبی برای فرهنگ سازی موضوعات مختلف مورد نیاز جامعه به لحاظ برخورد باید آن پدیده اجتماعی هستند.   
 
زین‌العابدین اظهار داشت: پدیده کم آبی موضوعی است که شرایط حادی را به وجود آورده و در حال حاضر با شرایط قرمز و آبی این مسئله مواجه هستیم لذا سریال‌های نمایشی یکی از موزه‌هایی است که می‌توان در این زمینه فعالیت کنند.   
 
مدیر شبکه سه سیما بیان کرد: سریال‌ "دردسرهای عظیم" مجموعه‌ای است که در آن بسیاری از رفتارهای اجتماعی آموزش داده می‌شود و همچنین در مواجه باعث پدیده شهرنشینی و مسائل اجتماعی و نحوه برخورد با این موضوع تمرین خواهد شد.   
 
زین‌العابدین در خصوص سایر شیوه‌های مختلف برای فرهنگ سازی در این زمینه عنوان کرد: برنامه گفتگو محور با حضور مجریان به دلیل تأثیرپذیری سخنان مجریان نقش موثری در افکار عمومی دارد.   
وی تصریح کرد: رسانه ملی در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب آمادگی دارد تا موضوعاتی از این جنس را آموزش و فرهنگ سازی کند و از مردم بخواهد متناسب با نیاز عمومی کشور حرکتی را انجام دهند.   
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار