زمان پخش 3 سريال جديد شبكه 3 اعلام شد

مجيد زين العابدين رئيس شبكه 3 سيما گفت: سريال طنز «شمعدانی» بعد از ماه مبارك رمضان، سريال «دردسرهای عظيم» در فصل پاييز و سريال خانوادگی «همه چيز آنجاست» در فصل زمستان پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی ؛ مجید زین العابدین رئیس شبكه 3 سیما با اشاره به این تولید سه سریال در برنامه های ساخت شبكه 3 سیما قرار دارد گفت:مراحل تولید سریال خانوادگی «همه چیز آنجاست» یك ماه است كه در لوكیشن‌هایی در شهر تهران شروع شده است و امیداوریم كه برای فصل زمستان آماده شود.

رئیس شبكه 3 سیما اضافه كرد: سریال«دردسرهای عظیم» به كارگردانی برزو نیك نژاد در 26 قسمت ساخته می‌شود و تا امروز نیمی از آن فیلم برداری شده است و طبق برنامه ریزی كه داریم برای پاییز آماده نمایش است.

زین العابدین در مورد سومین سریالی كه شبكه 3 می سازد گفت: سریال طنز «شمعدانی» به كارگردانی سروش صحت در حال تولید است كه بعد از ماه مبارك رمضان پخش خواهد شد.

همه چیز آنجاست به به كارگردانی شهرام شاه حسینی ملودرامی اجتماعی دارد كه در 50 قسمت ساخته شده است كه ساخته می شود. تولید سریال به طور تقریبی تا قبل از شروع زمستان به پایان می رسد.سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاوران فیلمنامه در این پروژه حضور دارد.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به تهیه كنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و به كارگردانی بروز نیك نژاداست كه مراحل تصویربرداری خود را در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای طی می‌كند.

شمعدانی داستان خانواده عطا و هوشنگ است. عطا فرزندی دارد كه برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است، اما كنجكاوی‌های این كودك ماجراهای بسیاری برای خانواده عطا و هوشنگ رقم می‌زند. به عبارتی بنیان داستان‌های شمعدانی بر درگیری عطا با فرزندش استوار است.

تصویربرداری این سریال روز یكشنبه یازدهم اسفندماه در لوكیشنی در منطقه قیطریه تهران آغاز شد و قرار بود در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای در ماه مبارك رمضان پخش شود


انتهای پیام/.



برچسب ها: شبکه ، سه ، دردسر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۸:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
پصس سریال کره ای که قرل بود پخش کنید چه شد؟
آخرین اخبار