برخی از هنرمندان رادیو، تلویزیون و سینما به خبر شهادت فرمانده مقاومت، شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش نشان دادند.

بدنبال شهادت اسماعیل هنیه، مصطفی امامی، مجری تلویزیون درمورد شهادت ایشان گفت: همان طور که بعد از شهادت حاج قاسم عزیز با وجود همه تلخی هجرت ایشان، راهش ادامه پیدا کرد الان بعد از شهادت شهید هنیه هم، راه ایشان و مقاومت ادامه دارد و پیروزی خیلی دور نیست؛ هرچند که ما شدیداً منتظر وعده‌ خونخواهی این شهید بزرگوار هستیم.

محمد گلریز، خواننده اظهار کرد: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، مجاهد خستگی‌ناپذیر را به مردم فلسطین و همچنین، مردم عزیز ایران و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم. 

این خواننده گفت: رژیم ننگین و کودک‌کش اسرائیل یک بار دیگر خوی حیوانی و درندگی خودش را با ترور یکی از قهرمانان مقاومت فلسطین نشان داد.

 
سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از همه مسائل سیاسی و نگاه‌های سیاسی گذشته، وقتی اخبار را می‌بینیم متوجه اتفاقات عجیبی می‌شویم که غیرقابل تصور هستند و فکر می‌کنم عصر حاضر با همه ادوار گذشته تاریخ بشریت متفاوت است. چطور ممکن است که این همه عدم عاطفه در دنیا را بتوان تحمل کرد.

 
محمّدرضا عباسیان، منتقد و تهیه‌کننده سینما گفت: به نظر می‌آید بعد از ترور آقای اسماعیل هنیه، قواعد مبارزه در منطقه باید تغییر کند. وقتی فرد، عضو گروه‌های مقاومت مثل حماس یا حزب‌الله می‌شود شاید مهم‌ترین و بهترین آرزویش این باشد که در نبرد با اشغالگران قدس به شهادت برسد و این هدیه‌ای است که مبارزان این عرصه دریافت می‌کنند. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار