"پیرس بروز نان" در نقش "لوئی چهاردهم"

فیلم "خورشید و ماه" به کارگردانی "شون مک نامارا" و با بازی "بروز نان" در نقش لوئی چهاردهم بهار 2015 روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از راپ؛ فیلم "خورشید و ماه" برگرفته از رمانی به همین نام و به نویسندگی "وندا ان مک اینتایر" می‌باشد که در آن "بروزنان" در نقش "پادشان لوئی" ایفای نقش می‌کند.

کمپانی "پارامونت" به تازگی اعلام کرده است که این فیلم در تاریخ 10 آوریل 2015 به نمایش در خواهد آمد.

داستان این فیلم حول جریانی می‌چرخد که در آن پادشاه لوئی در پی راهی برای روئین تن شدن می‌گردد.

او در این فیلم به زور جان یک پری دریایی را می‌گیرد. "فان بینگ بینگ "بازیگری چینی است که در نقش این پری دریایی به ایفای نقش می‌پردازد." بینگ بینگ "پیش از این در فیلم مردان ایکس: روزهای آینده در گذشته بازی کرده بود.

در این فیلم نقشی گنجانده شده است که در رمان "مک این تایر" حضور ندارد. نام این شخصیت "پرلاچیس" می‌باشد که "ویلیام هرت " در نقش او بازی می‌کند.

این فیلم یا بهتر بگوییم این نقش یک کار متفاوت برای پیرس بروزنان به حساب می‌آید زیرا که همه او را در با نام جیمز باند می‌شناسند. او در چهار قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند ایفای نقش کرده است.

تاکنون فیلم جدید او به نام مرد نوامبر که در 27 آگوست روی پرده خواهد رفت تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است.

در این فیلم بازیگران دیگری چون "بنجامین واکر"، "کایا اسکودلاریو" حضور دارند. ظاهرا این فیلم نویسندگان زیادی دارد که در میان آنها نام خود نویسنده رمان نیز به چشم می‌خورد.

"شون مک اینتایر"، "رونالد بالن"، "بری برمن"،" لارا هرینگتون"،" بیل مکانیک "و "جیمز شیموس" کار نویسندگی این فیلم را برعهده دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، نویسندگی ، نوابر ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار