پس از فوت حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال کشورمان بحث در خصوص جایگزینی وی در کادر فنی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین معدنی به دلیل انجام عمل جراحی نتوانست در بازهای مرحله نهایی لیگ جهانی تیم ملی را در ایتالیا همراهی کند و به همین خاطر فدراسیونی‌ها تصمیم گرفتند از رحمان محمدی‌راد در ترکیب کادر فنی به عنوان دستیار کواچ استفاده کنند.

پس از وخیم شدن بیماری حسین معدنی مسئولان فدراسیون به فکر انتخاب جایگزین موقت برای وی شدند که پس از مذاکره با کواچ یکی از گزینه‌های مورد نظر وی دستیارش در تیم باشگاهی پروجیا ایتالیا بود.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این خصوص می‌گوید: طبق نظر کواچ فعلا کادر فنی تیم ملی با همان گروهی که در مسابقات لیگ جهانی حضور داشت کارش را ادامه می‌دهد و فرد جدیدی به تیم اضافه نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی از حضور "رحمان محمدی راد" به عنوان دستیار کواچ در ترکیب کادر فنی استفاده کردیم با توجه به این مسأله در مسابقات قهرمانی مردان جهان نیز وی به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهد داشت.

وی در خصوص جذب مربی خارجی گفت: قرار بود مربی تیم باشگاهی پروجیا مذاکره داشته باشیم که این کار انجام شد اما موافقت نکرده و بحث جذب مربی خارجی منتفی شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کادر ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار