تیم ملی والیبال کشورمان تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ جهانی باکسب 4 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داه است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: نخستین سفر تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی حدود 27 روز طول کشید و تیم یکی از طولانی ترین سفرهای خود را پشت سرگذاشت که خوشبختانه در پایان با کسب سه امتیاز به کار خود پایان داد و این برای والیبال ایران امیدوار کننده بود.

وی تصریح کرد: کسب چهار امتیاز از چهار بازی چندان خوب نیست چون هنوز تیمهای بهتری در لیگ جهانی هستند که شانس بیشتری برای صعود دارند، ولی این برای تیمی که هنوز بازی‌های خانگی خود را آغاز نکرده است خوب بوده و می توان آن را به عنوان کارنامه قابل قبول قلمداد کرد امیدوارم ملی‌پوشان در تهران بتوانند امتیازات لازم را برای صعود به دست آورند.

وی گفت: "کواچ" سرمربی تیم ملی به بازیکنان گفته که آنها در شرایط کنونی به هیچ عنوان درفکر صعود نباشند، بازی به بازی پیش روند. درحال حاضر فقط روی بازی روز جمعه تمرکز داشته باشند. اگر مرحله به مرحله جلو برویم به نظر من از لحاظ روانی هم برای تیم بهتر می‌شود. بازیکنان اگر پیش از انجام بازی فقط به فکر صعود باشند، به طور حتم با استرس وارد زمین شده و نمی‌توانند شروع خوبی داشته باشند.

سرپرست تیم ملی در ادامه یاد آور شد: پس از بازگشت از برزیل ملی‌پوشان روز دوشنبه را استراحت کرده و سپس از سه شنبه 20خرداد ماه تمرینات را در  2 جلسه در روز به صورت بدنسازی وتوپی آغاز و دنبال کردند.

وی در خصوص باخت ایران مقابل تیم ایتالیا اظهار داشت: آنها بدون استرس بازی می کردند چون صعودشان به دلیل میزبانی در مرحله نهایی به این دور قطعی است، علاوه بر این مسئله باید بگویم که آنها در لیگ جهانی امسال به معنای واقعی عملکردشان به سال گذشته تفاوت پیدا کرده است و توانستند شش امتیاز از برزیل بگیرند و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: متاسفانه نقص ما در برخی تورنمنت‌ها به خصوص لیگ جهانی این است که بازی‌ها را بد شروع می‌کنیم سال گذشته هم مقابل روسیه بازی‌های خوبی را ارائه نکردیم. تیم ایران برای هماهنگ شدن با شرایط مسابقات تاحدودی نیاز به زمان دارد. همان طور که می‌بینید شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود.

خوش خبر در خصوص تیم برزیل اظهار داشت: ما باید بازی اول مقابل برزیل را هم با نتیجه سه بر یک می‌بردیم چون تیم ایران سوار بر بازی بود به نظرم بازیکنان خودشان نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در بازی دوم تمام ملی‌پوشان هم قسم شدند که مقابل حریف نهایت توانشان را برای برد بکار گیرند. کواچ هم نکات فنی را به آنها گوشزد کرد و بازیکنان در طول مدت کوتاهی که در اختیار داشتند نکات فنی را متوجه و تمام گفته‌ها را در زمین اجرا کردند.

وی درخصوص دیدار روز جمعه 23 خردادماه 2 تیم ایران و برزیل اظهار داشت: مسئولیت بازیکنان در تهران بسیار سنگین است. مردم با استقبال گرم خود از ملی پوشان آنها را شرمنده کرده واین مسئله استرس بازیکنان را افزایش می دهد.

سرپرست تیم ملی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم در دیدار هفته چهارم هواداران با حضور در سالن تیم ایران را به خوبی تشویق کنند از هواداران می‌خواهم که حمایت‌های آنهاسالم و خوب باشد تا بهانه‌ای به دست فدراسیون جهانی ندهند و همانند گذشته یک مسابقه نمونه و خاطره انگیز را رقم بزنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: امتیاز ، کواچ ، شانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار