رئیس فدراسیون والیبال خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: شما نشان داده اید که با تعصب بازی می کنید و برای هر امتیاز می جنگید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا داورزنی که عصر امروز برای امضای تفاهم نامه با مدیر باشگاه ورونای ایتالیا به این شهر سفر کرده است، در جمع بازیکنان تیم ملی والیبال حاضر شد و دقایقی با آنها گفت و گو کرد.

داورزنی خطاب به ملی پوشان گفت: اگر ما در دسته دوم لیگ جهانی قرار گرفته بودیم همه به به و چه چه می کردند و اگر یک یا دو مسابقه را هم می بردیم همه می گفتند عالی است اما کسی به این موضوع توجه نمی کند که تیم های بزرگ دنیا در گروه ما قرار دارند و قرار گرفتن در این گروه نیز یک پیروزی محسوب می شود.

وی ادامه داد: فشار زیادی روی فدراسیون و بازیکنان وجود دارد و مردم توقع دارند همیشه تیم های بزرگ را شکست دهیم چون قبلا این کار را انجام داده ایم اما تیم ملی نیاز به زمان دارد تا تیم ما قدم به قدم بهتر شود.

داورزنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مربی تیم ملی به تازگی تغییر کرده است و تازه در آغاز مسابقات قرار داریم و برخی بازیکنان جوان و بی تجربه هستند طبیعی است کار سختی در این رقابت ها داشته باشیم اما انتظار مردم این است که تیم ملی گام به گام بهتر شود.

وی با خسته نباشید گفتن به بازیکنان تاکید کرد: همین که بازی خود را بکنید مردم راضی هستند و فشارهای روانی را نیز درک می کنند و می دانیم که دوست دارید بهترین بازی خود را انجام دهید.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: همه کسانی که والیبال را می شناسند اذعان دارند که باید به این تیم افتخار کرد و ایران یکی از تیم های بزرگ دنیاست که باید به آن بالید. من هم افتخار می کنم که برای شما کار می کنیم.

وی گفت: هدف ما بازی های المپیک 2016 است و سه سال فرصت داریم که در رقابت های مختلفی مانند لیگ جهانی، قهرمانی جهان و جام جهانی تجربه کسب کنیم تا بتوانیم به هدف خود در المپیک برسیم.

داورزنی تصریح کرد شما نشان داده اید که با تعصب بازی می کنید و برای هر امتیاز می جنگید.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم در 11 بازی که در لیگ جهانی در پیش دارید بازی به بازی بهتر شوید و به نتایجی که دوست دارید برسید.

پس از سخنان داورزنی، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از طرف بازیکنان از رئیس فدراسیون والیبال تشکر کرد و حضور او در اردوی تیم ملی در ورونا را عامل دلگرمی بازیکنان عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار