ديدگاه جامعه ورزش در مورد سجادي به عنوان وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان +بيوگرافي

وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان فردا در بهارستان حضور مي يابد تا در صورتيکه راي اعتماد بگيرد به طور رسمي کار خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، يکي از آرزوهاي ما ورزشي ها اين بود که يک مدير ورزشي و يک شخصي از خانواده ورزش به عنوان وزير ورزش و جوانان کشور منصوب شود که خوشبختانه اين اتفاق افتاد. نصراله سجادي که به عنوان وزير ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي معرفي شده يکي از قدرترين، متعهدترين و علمي ترين گزينه هايي است که از طرف رئيس جمهور انتخاب شده. به عنوان عضو کوچکي از خانواده ورزش از نمايندگان مردم در خانه ملت تقاضا دارم که اين گزينه را به عنوان وزير برگزينند تا عقب ماندگي ورزش کشورمان هم جبران شود به طورحتم مدير توانايي مانند سجادي مي تواند ورزش و جوانان اين مرزوبوم را به سر منزل مقصود برساند.
 
سجادي موجب پوياتر و شکوفاتر شدن ورزش خواهد شد و با توجه به اين که ما بازي هاي آسيايي را هم پيش رو داريم اين مدير مي تواند موجب کسب نتايج درخشاني براي ايران در اين ميدان شود. نگاه سجادي نگاهي تخصصي به ورزش است و بي شک کساني را هم که در راس فدراسيون هاي ورزشي قرار خواهد داد افرادي ورزشي خواهند بود.
 
حضور سجادي در راس وزارت ورزش و جوانان حرکت روبه جلويي در ورزش را به دنبال خواهد داشت وي تاکنون در سمت معاونت اين وزارت اقدامات خوبي انجام داده و حتي انتخابات فدراسيون هاي ورزشي را هم به خوبي برگزار کرده پس قطعاً از اين پس هم تمام امور را قانوني اجرا خواهد کرد. دکتر سجادي هم رياست فدراسيوني ورزشي را برعهده داشته و هم دبير کميته ملي المپيک بوده است، وي بيشتر متخصصين ورزشي را مي شناسند و شناخت وي عاملي مي شود تا راه پيشرفت ورزش کوتاهتر شده و زودتر به هدف والاي خود برسيم.
 
از همه اعضاي خانواده ورزش نيز خواهشمندم تا براي موفقيت وي و حضورش در اين سمت هرآنچه که از دستش برمي آيد انجام داده و به رشد و تعالي ورزش کشور کمک کنند.
 

 
**بيوگرافي
 
سید نصراله سجادی دانشیار دانشکده تربيت بدني و علوم ورزش دانشگاه تهران و وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران است. وي همچنین در زمان سرپرستی صالحي اميري در وزارت ورزش و جوانان به عنوان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در این وزارتخانه فعالیت می‌کردو مدتی نیز ریاست فدراسيون فوتبال را بر عهده داشته‌است.

وی سال ۱۳۶۰ با ابلاغ شهید باهنر (وزیر آموزش و پرورش و نخست وزیر دولت شهید رجایی) مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شد.

ریاست فدراسیون فوتبال، قائم مقام سازمان تربیت بدنی،‌ دبیرکلی کمیته ملی المپیک و معاون تربیت بدنی و تندرستی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سوابق مدیریتی وی بوده است.

سجادی همچنین در بازی های المپیک ۱۹۸۸ سئول، ‌۱۹۹۶ آتلانتا،‌۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن سرپرست کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود. وی در پنج دوره بازیهای آسیایی عهده دار سرپرستی کاروان ورزشی ایران بوده است.

نصراله سجادی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی در ۱۲ آبان ۱۳۹۲ به مجلس معرفی شد.

کتاب هاي تاليف شده توسط سجادي:

مدیریت سازمانهای ورزشی، نصراله سجادی،
ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، ۱۳۸۴

آشنایی با جنبش المپیک، نصراله سجادی،
ناشر: کميته ملي المپيک جمهوري اسلامي

پهلوﺍن زندگی، پهلوﺍن جهان (به مناسبت سالگشت درگذشت غلامرضا تختی)، کیوان مرادیان، سید نصراله سجادی

**رئیس‌جمهور فردا از سجادی دفاع می‌کند

"حجت‌الاسلام مجیدانصاری" معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور فردا(یکشنبه) در جلسه رای اعتماد مجلس به نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان حضور خواهد یافت.

دکتر روحاني در حالي عصر روز يکشنبه 13 مردادماه و در پايان مراسم تحليف خود اسامي وزراي پيشنهادي کابينه يازدهم را به هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي تقديم کرد که وکلاي ملت طبق آئين‌نامه داخلي مجلس يک هفته فرصت بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي را داشتند.

در اين رابطه ماده 205 قانون آيين‌نامه داخلي مجلس تصريح مي‌کند: «یک هفته پس از معرفى دولت، براى بحث و بررسى خط مشى و اصول کلى برنامه دولت و أخذ رأى اعتماد براى هیأت وزیران جلسات مجلس به‏ طور متوالى تشکیل می‌‏شود. با پیشنهاد رئیس و تصویب مجلس، جلسات به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد. مجلس در این جلسات نطق نخواهد داشت».

از اين جهت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از صبح روز دوشنبه 21 مردادماه همزمان با يکصد و بيست و دومين جلسه علني مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت يازدهم را آغاز کردند.

در خصوص چگونگي انجام راي اعتماد به وزراي پيشنهادي ماده 206 آئين‌نامه داخلي مجلس تصريح مي‌کند «قبل از تشكيل اولين جلسه بررسى برنامه‏‌هاى دولت و أخذ رأى اعتماد هيأت وزيران، نمايندگان مخالف و موافق برنامه، خط مشى و اصول كلى و تركيب هيأت وزيران و نيز نمايندگان مخالف و موافق هريك از وزيران به تفكيك برنامه و هر وزير در برگه‏‌هاى جداگانه يا دستگاه الكترونيك ثبت نام ‌مي‌کنند.

هريك از نمايندگان حق دارند تمام يا قسمتى از وقت خود را دراختيار نماينده ديگر قرار دهد. در شروع بحث در مورد هيأت وزيران، رئيس جمهور برنامه دولت را تشريح و ضمن معرفى وزيران از تركيب هيأت وزيران دفاع خواهد کرد. پس از آن مجلس بررسى برنامه دولت و تركيب هيأت وزيران را با اظهارات پنج نفر از نمايندگان مخالف و پنج نفر از نمايندگان موافق با حفظ ترتيب يك نفر مخالف و يك نفر موافق و هر كدام براى مدت پانزده دقيقه انجام خواهد داد.

رئيس‌جمهور يا كسانى كه او تعيين خواهد کرد به سؤالات و اظهارات مخالفان پاسخ مي‌‏دهند. مجموع مدت نطق اوليه رئيس جمهور و دفاعيات اخير دو و نيم ساعت خواهد بود. در پى اظهارات و دفاعيات رئيس جمهور، مجلس شور در مورد برنامه‏‌ها و صلاحيت هريك از وزيران را به صورت جداگانه آغاز خواهد کرد.

در مورد هر وزير دو نفر از نمايندگان مخالف و دو نفر ازنمايندگان موافق با حفظ ترتيب يك نفر مخالف و موافق هركدام براى مدت پانزده دقيقه فرصت خواهند داشت. پس از آن وزير و در صورت صلاحديد رئيس جمهور به مدت 30 دقيقه براى دفاع از برنامه و صلاحيت وزير مطروحه وقت خواهند داشت. بحث و بررسى براى تك تك وزيران به ترتيب حروف الفباى وزارتخانه به همين شيوه انجام مي‌گيرد، رئيس جمهور مي‌‏تواند با استفاده از وقت وزيران در پايان و به‏ طور يكجا از آنان دفاع کند. پس از آن رأى‏گيرى به عمل می‌آيد و شمارش و اعلام نتيجه آراء پس از رأى‏گيرى براى همه وزرا صورت خواهد گرفت. سؤالات كتبى نمايندگان در طول مدتى كه برنامه دولت مطرح است از طريق رئيس مجلس به رئيس جمهور يا وزير مربوط داده خواهد شد.

تبصره 1- در موارد معرفى يك يا چند وزير (كمتر از نصف مجموع وزرا) پس از نطق اوليه رئيس جمهور به مدت يك ساعت بدون بحث در كليات برنامه‏‌ها و تركيب هيأت‏ وزيران تنها در مورد برنامه‏‌ها و صلاحيت وزيران پيشنهادى به ‏ترتيب فوق‌‏الذكر اقدام خواهد شد.

تبصره 2- چنانچه مجلس به يك يا چند وزير رأى اعتماد نداد و يا وزارتخانه‌اي به هردليل وزير نداشته باشد رئيس جمهور موظف است با رعايت اصل يكصد و سى و پنجم (135) قانون اساسى حداكثر قبل از سه ماه فرد يا افراد ديگرى را براى أخذ رأى به مجلس معرفى کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز یکشنبه 13 مرداد ماه همزمان با مراسم تحلیف خود 18 وزیر پیشنهادی خود را جهت رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که در این لیست محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، جعفر میلی‌منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری و مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شده بودند که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشدند.

در پی این موضوع رئیس‌جمهور، علی‌اصغر فانی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، رضا فرجی‌دانا را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری و سید رضا امیر‌صالحی را به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد و وکلای ملت در دومین دور رای اعتماد به کابینه یازدهم فقط مجوز حضور دو نفر در دولت تدبیر و امید را صادر کردند که قرعه این دو مجوز به نام فرجی‌دانا و علی‌اصغر‌فانی رقم خورد و گزینه ورزش کابینه یازدهم همچنان موفق به راه‌یابی نشد.

رئیس‌جمهور در سومین نامه خود به علی لاریجانی "نصرالله سجادی" را به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه 12 آبان‌ ماه، نامه اعلام وصول معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کرد که بر اساس این نامه، "نصرالله سجادی" از سوی دکتر روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر "نصرالله سجادی" برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

حسن روحانی



و اما ديدگاه کارشناسان کارشناسان و اهالي جامعه ورزش در مورد حضور وي در سمت وزارت ورزش و جوانان را با هم در زير مي خوانيم:
 

 
**هاشمی طبا: سجادی کاملا مستقل است و آدم کسی نیست

مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در گفت گو با خبرنگار ما در مورد نصرالله سجادی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کشش این را دارد که همچنان بدون وزیر به کار خود ادامه دهد، گفت: در ۸ سال گذشته مسائل مختلفی برای کشور اتفاق افتاده و با وجود مشکلات کمرشکن همچنان سرپا ایستاده است، اما متاسفانه آثار این مشکلات همچنان باقی است. باید با انتخاب وزیر ورزش هرچه سریعتر از این مشکلات کم کنیم.
 
وي با بیان اینکه تمام گزینه های پیشنهادی برای وزارت ورزش، مورد تعریف و تمجید قرار می گیرند اما در نهایت رای اعتماد نمی گیرند، گفت: امروز آقای والی زاده در رادیو ورزش می گفتند که هر فردی را آقای روحانی برای وزارت ورزش معرفی کرده، مورد تعریف دیگران قرار گرفته اما در نهایت رای اعتماد نگرفته است. دو گزینه قبلی گزینه دولت بودند و رعایت حرمت دولت هم واجب است اما اگر از کسی تعریف می شود به این معنی نیست که او بهترین گزینه است. تنها از خصوصیات مثبت گزینه های پیشنهادی می گویند و از خصوصیات منفی آنها چشم پوشی می کنند، در نهایت هم رای اعتماد نمی گیرد. به هر صورت ما نمی توانیم کسی را پیدا کنیم که حسن کامل باشد و آرای نمایندگان هم در دو مورد اخیر به بعد ورزشی گزینه های پیشنهادی دولت نبوده است. از سوی دیگر وزیر پیشنهادی دولت باید حمایت شود چون از سوی دولت معرفی شده است.

هاشمی طبا در مورد ویژگی های نصراله سجادی گفت: او انسان کاردان و تحصیل کرده‎ ای است و گزینه مناسبی به شمار می رود. نمی توان گفت بهترین گزینه است چرا که گزینه های خوب دیگری هم وجود دارد اما به هر حال سوابق گذشته او نشان می دهد که فرد مستقلی است و وابستگی ندارد.

وي ادامه داد: آقای صالحی امیری در ابتدا می خواست فرد دیگری را برای معاونت ورزشی خود انتخاب کند اما من آقای سجادی را به ایشان پیشنهاد دادم و در نهایت ایشان هم به آقای سجادی رسیدند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه نصراله سجادی به هیچ فردی وابستگی ندارد، گفت: سجادی فرد مستقلی است و وابستگی خاصی هم به صالحی امیری ندارد. آقای صالحی امیری افرادی چون خسروی وفا و رسول خادم را هم روی کار آورند، مگر آنها وابستگی خاصی به صالحی امیری داشتند؟ این ذهنیت به اشتباه ایجاد شده است و هیچ رابطه سازمانی میان این دو نفر وجود ندارد.

هاشمی طبا در مورد فهرست پیشنهادی کمیته کارشناسی گفت: آقای سجادی در لیست پیشنهادی کمیته کارشناسی صاحب رای بودند، با وجود اینکه در رتبه اول یا دوم نبوند اما آرا قابل توجه ای داشتند. هرچند نام آقای صالحی امیری در آن فهرست نبود اما رئیس جمهور این طور صلاح دیدند که ایشان را پیشنهاد کنند.

هاشمی طبا در پایان گفت: این را محکم می گویم که آقای سجادی کاملا مستقل است و به هیچ فردی وابسته نیست. او حتی به حرف من هم گوش نمی کند و خودش همه چیز را تشخیص می دهد. آقای سجادی در دو دوره مسئول کاروان المپیک ما بوده و تحصیل کرده ورزش هم هست. ایشان درک و فهم بین المللی دارند و فکر می کنم نمایندگان مجلس هم به این موضوع خواهند رسید.
 

 
**عارفي: سجادي همه شرايط وزير بودن را دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن برنامه های سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: وی می تواند عهده دار این پست باشد چرا که حائز همه شرایط است.
 
فرج اله عارفی با بیان این مطلب گفت: تلاش مجلس برای رای اعتماد از ابتدا بر این بوده که کسانی از سوی دولت برای تصدی پست های وزارتی معرفی شوند که تخصصی علمی و تجربی داشته اند.
 
عارفی افزود: برنامه های پیشنهادی دکتر سجادی را مطالعه کردم. وی تجربه بسیار زیادی در ورزش، مدیریت و آموزش و تحصیلات و تخصص مرتبط با حوزه انتخابی خود دارد و رای مجلس را نسبت به خود جلب می کند و آرای بسیار خوب و بالایی از نمایندگان دریافت می کند.
 
وی با تاکید بر مدیریت راهبردی امور جوانان اظهار داشت: باید بدانیم که وزارت ورزش و جوانان به تنهایی مسئول امور جوانان نیست، بلکه این امر فرابخشی و ملی است و تمامی وزارتخانه ها و ارگانهای دولتی در حوزه مسائل جوانان باید کار کنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: نبودن وزیر موج منفی در وزارتخانه ایجاد می کند و ما می توانیم با انتخاب وزیری آگاه و دانا این مشکل را برطرف کنیم. یکی از ملاک های انتخاب وزیر از سوی مجلس تجربه مناسب کاری است که دکتر سجادی در حوزه کاری خود دارای تجربه چند دهه است و مطمئناٌ نمایندگان به وزیر پیشنهادی که دارای ویژگی های منحصر به فردی است رای می دهند.
 

 
**شريعتمداري: احتمال رأی‌ گرفتن سجادی زیاد است/سجادی مدیری متخصص و مجرب در دو حوزه ورزش و جوانان است
 
محمد شریعتمداری علت انتخاب سجادی توسط رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان را سابقه علمی و عملی وی عنوان کرد و گفت :‌ این انتخاب پس از جلسات متعدد رییس جمهوری با مشاورانشان صورت گرفت که در نهایت این نتیجه حاصل شد که معاون کنونی وزارت ورزش و جوانان به عنوان فردی متخصص که سابقه سالها فعالیت در عرصه ورزش و مدیریت این حوزه را درکارنامه فعالیتهای حرفه ای خود دارد به مجلس معرفی شود.
 
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در توصیف وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی آمیخته علم و تجربه در حوزه ورزش است و توان بالای او در مسائل تربیتی، تحقیقی و ارتباطی و به خاطر شناختی که از مسائل جوانان دارد مجموعه از یک مدیر کارامد و ارزشمند را ایجاد کرده تا او به عنوان بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به شایستگی فوق‌العاده سجادی او برای جامعه ورزش محترم است و انشاءالله با حضورش شاهد رشد و ترقی ورزش باشیم و بتواند از رای اعتماد نمایندگان استفاده کند.
 
سرپرست وزارت ورزش در مورد اینکه آیا نصراله سجادی می‌تواند از نمایندگان رای اعتماد بگیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع قطعیت ندارد اما نباید مشکلی جدی وجود داشته باشد. در مذاکرات سجادی با نمایندگان اقبال خوبی وجود دارد و نشان‌دهنده این مسئله است که گرفتن رای اعتماد نصرالله سجادی احتمال زیادی دارد.
 
شریعتمداری در مورد اینکه چرا گزینه‌های خوب قبلی که به وزارت ورزش معرفی شده بودند رای نیاوردند، خاطرنشان کرد: ممکن است ما از این مسئله درون خودمان ناراحت باشیم اما جامعه دموکراسی همین است و این نشان‌دهنده یک جامعه دموکراسی است.
 

 
**کفاشیان: حسن انتخاب روحانی برای انتخاب سجادی قابل تقدیر است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از آقاي روحانی به‌خاطرحسن انتخابش برای معرفی سجادی به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم.

وی رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به دیدار روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در این نشست همه روسای فدراسیون ها از سجادی حمایت کردند و امیدوارند نمایندگان مردم به او رای اعتماد دهند.
 

 
**ساعي: سجادی بهترین انتخاب است

هادي ساعي در گفتگو با خبرنگار ما با حمایت از انتخاب سید نصراله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: در چند دوره ای که در بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی شرکت داشتم مدیریت ایشان به عنوان سرپرست کاروان بسیار کارآمد و خوب بود و تجربه بالایی دارند و تصور می‌کنم بهترین گزینه ای بوده که ما داشتیم و امیدوارم با رای نمایندگان مردم وزارت ورزش و جوانان از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
 
ساعي گفت: این موضوع آرزوی دیرینه همه ما بوده است و خوشحالم ورزش به حق خودش کم کم نزدیک می‌شود و بازهم امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس با رای اعتماد خود به دکتر سجادی این فرصت تاریخی را نصیب ورزش و جوانان ایران کنند و این انتخاب منشا خیر و برکت برای کشور شود.
 
وي ادامه داد: سال مهمی را در پیش رو داریم جام جهانی فوتبال، بازیهای آسیایی و حتی بازیهای المپیک برزیل که از الان باید برای آن کار کرد و برای همین باید زودتر تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.
 
وی ادامه داد: اینکه آخرین وزیر کابینه آقای روحانی وزیر ورزش و جوانان است صورت خوبی ندارد و فکر می‌کنم این وضع بر روحیه جوانان و ورزشکاران که سرمایه های کشور هستند تاثیر بدی بگذارد و آنها را ناامید کند.
 
ساعی گفت: با توجه به سابقه ای خوب مدیریتی که سجادی در آموزش و پروش داشته است و یکی از مهمترین حلقه های مفقوده ورزش ایران همین بحث آموزش و پرورش است، عقب ماندگی های زیادی در این مورد داریم و مطمئن هستم با حضور آقای سجادی تا حد زیادی جبران می‌شود.
 

 
**داورزنی: زمان اعتماد به یک مدیر ورزشی فرا رسیده است

محمد رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ما از وزیر پیشنهادی به عنوان یکی از متخصص ترین افراد درحوزه ورزش و جوانان نام برد و اظهار داشت: وی بیش از 30 سال است که در حوزه ورزش حضوری فعال واجرایی داشته و دارند و هم اکنون نیز به عنوان معاون ورزش قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان انجام وظیفه می کنند.

وی درادامه با موفق توصیف کردن کارنامه مدیریتی سجادی در سالهای اخیر توضیح داد: وی در سطوح مثل معلمی، قائم مقامی، دبیرکلی کمیته ملی المپیک، سرپرستی کاروان ایران در المپیک ها وبازیهای آسیایی، معاونت تربیت بدنی وزیر اموزش و پرورش کارنامه درخشانی ازخود به جا گذاشته و این مساله بیانگر اگاهی و تسلط سجادی در حوزه های مختلف ورزش و جوانان است.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: او یکی از متعهدترین، قانونمندار ترین، متخصص ترین مدیران کشور است و در طول این سالها تنها در خدمت ورزش بوده وهمین نکته از او چهره ای کاملا ورزشی و مثبت در میان جامعه ورزش به جا گذاشته است.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهوری به خاطر معرفی یک فرد کاملا ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از رئیس جمهور که به قولش عمل نمود و مردی از جنس ورزش را برای وزارت ورزش معرفی کرد، سپاسگزارم.

داورزنی در پایان گفت: حالا همه توقع دارند تا نمایندگان مجلس هم باور کنند سجادی فردی کاملا متخصص در بخش ورزش و جوانان است. اگر قرار است به شایسته سالاری، تخصص، متعهد و ولایت مدار رای دهند، فکر می کنم زمان آن فرا رسیده باشد.
 

 
**حسن رحیمی: امیدوارم فردا تکلیف ورزش ایران روشن شود

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان در سال 2013 گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس با رأی اعتماد به کاندید پیشنهادی وزارت ورزش تکلیف ورزش ایران را روشن کنند.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما با بیان این مطلب افزود :در حال حاضر ورزش کشورمان به لحاظ امکانات و منابع مالی وضعیت مناسبی را پیس رو ندارد و از همین رو باید با انتخاب وزیر ورزش هر چه سریعتر از این شرایط به خوبی عبور کنیم.
 
ملی پوش وزن 55 کیلو گرم کشورمان در المپیک 2012 لندن ادامه داد:تازمانی که وزیر به طور  مشخص معلوم نباشد برنامه ریزی های تدوین شده از سوی فدراسیون های مختلف نیز به سرانجام نخواهد رسید در نتیجه ورزش ایران از جایگاه خود در جهان فاصله خواهد گرفت.
 
دارنده مدال برنز جهان در سال 2011خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس فردا با رأی اعتماد خود به وزیر پیشنهادی تکلیف وزیر ورزش را روشن کنند تا با یک مدیریت قوی مشکلات پیش رو به حداقل برسد و فدراسیون ها نیز بتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند.
 

 
**شایسته: فردا یک ورزشی از ورزش دفاع می کند

رئیس فدراسیون تنیس گفت: به گفته شخص سجادی، فردا یک ورزشی از ورزش دفاع می کند.
 
مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار ما در مورد انتخاب سید نصراله سجادی به عنوان کاندیدای وزارت ورزش و امور جوانان گفت: سید نصراله سجادی یک فرد ورزشی و علمی در خانواده ورزش هستند. فردا یکشنبه 19 آبان سجادی به عنوان یک ورزش در مجلس از ورزش کشور دفاع می کند و این مسئله اتفاق مهمی است که پس از  مدت ها یک فرد ورزشی و با سابقه ورزش بالا در راس اجرایی ورزش کشور قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: سجادی در پست معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز فعالیت ارزنده ای داشته است در امور جوانان نیز وی کمک ویژه ای به وضعیت کشورمان خواهند کرد این مسائل باعث می شود نمایندگان مجلس با دید باز به یک خدمتگذار ورزش رای بدهند.
 

 
**مرادي: سجادي هميشه رابطه خوبي با ورزشکاران داشته است
 
قهرمان کیک بوکسینگ کشورمان در مورد حضور سجادي در راس ورزش کشور به خبرنگار ما گفت: سجادی گزینه مناسبی برای وزارت ورزش است. به نظرم اگر انتخاب شود شرایط ورزش از این بهتر خواهد شد. نصراله سجادی در بازی های المپیک در چند دوزه سرپرست کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود و با آمدنش ورزشمان پیشرفت خواهد کرد.
 
وی افزود: سجادی در زمینه تالیف و ترجمه کتابهای دانشگاهی آثار متعددی دارد و مدیریت سازمان های ورزشی، فوتبال، بازاریابی ورزشی و جنبش المپیک را برعهده داشته است و ما نباید سجادی این راحتی بگذریم.
 
مرادی در پایان گفت: سجادی همیشه رابطه خوبی با ورزشکاران داشته است امیدوارم رای بیاورد تا ما ورزشکاران به حق خودمان برسیم. به نظرم دکتر روحانی بهترین گزینه را برای وزارت ورزش انتخاب کرده است و ان شاالله در روز 19 آبان ماه رای اعتماد بگیرد.
 

 
**مهدی تقوی: باید ورزش ایران از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند

دارنده 2 مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان گفت :برای موفقیت در میادین مهم پیش رو ابتدا باید هر چه سریعتر ورزش ایران از این بلاتکلیفی نجات پبدا کند.
مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما ضمن بیان این مطلب افزود: تا کنون دو وزیر پیشنهادی ورزش نتوانستند رأی اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورند و این موضوع یعنی این که ورزش ما در بلاتکلیفی به سر می برد.
 
وی تصریح کرد: به طور حتم تا زمانی که ورزش به لحاظ مدیریتی در بلاتکلیفی باشد رسیدن به اهداف عالیه که همانا موفقیت در میادین مهم برای تمامی رشته ها است محقق نخواهد شد.
 
تقوی افزود: کمتز از یک سال دیگر بازی های آسیایی کره جنوبی شروع خواهد شد و اگر ما از امروز هم برنامه ریزی کنیم خیلی دیر است چه برسد به آنکه بخواهیم همین طور زمان را بیهوده از دست بدهیم.
 
ملی پوش وزن 66 کیلو گرم تیم کشتی آزاد در بازی های المپیک 2012 لندن تاکید کرد:وقتی صحبت از برنامه ریزی می شود در ابتدا باید مدیریت تصمیم گیرنده مشخص باشد، حالا در نظر بگیرید هنوز وزیر ورزش مشخص نشده بعد فدراسیون ها بخواهند برنامه های تدوین شده خود را اجرا کنند به طور حتم در جریان کار مشکلات زیادی پیش خواهد آمد.
 
تقوی در خاتمه گفت: به هرحال حالا که سومین وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس معرفی شده امیدوارم نمایدگان محترم مجلس با نگاه ویژه ای موضوع را بررسی کنند تا در نهایت ورزش ایران از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
 

 
**عزیز محمدی: علم و تجربه سجادی کمک زیادی به ورزش می کند/صداقت سجادی منجر به رای آوردنش می شود

رئیس اتحادیه فوتبال در خصوص سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: نصراله سجادی از جنس و خانواده ورزش است علم و تجربه زیادی در مسائل ورزشی دارد که اگر انتخاب شود این علم و تجربه کمک زیادی به ورزش ما می کند.

عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: 2 وزیر قبلی در مسائل سیاسی و مدیریتی عملکرد بهتری نسبت به مسائل ورزشی داشتند.
 
وی ادامه داد: سجادی در حوزه ورزش فعالیت های زیادی داشته که سمت های معاون سازمان تربیت بدنی، ریاست فدراسیون فوتبال، دبیرکل المپیک، سرپرست ورزشکاران در المپیک از آن جمله هستند.
 
رئیس اتحادیه فوتبال در مورد اولویت های برنامه های سجادی اظهار داشت: اگر سجادی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود اول باید بحث خصوصی سازی باشگاه ها در کل رشته های ورزشی مد نظر قرار دهد.
 
وی در ادامه بیان داشت: مسئله دیگری که سجادی باید در اولویت کارهایش قرار دهد سرمایه گزاری در رشته های مدال آوری مانند دو میدانی و دیگر رشته های مدال آور و برگزاری انتخاب فدراسیون ها به صورت مستقل یعنی هر فدراسیونی به طور مستقل انتخابات خود را برگزار کند و همچنین انتخابات کمیته المپیک را برگزار کند.
 
عزیز محمدی تصریح کرد: از دیگر اولویت هایی که سجادی باید در برنامه هایش مد نظر قرار دهد این است که 5 استادیومی که در بازی های آسیایی قرار است مسابقات در آن ها پیگیری شود را تا قبل از این رقابت ها آماده کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من معتقد هستم اگر سجادی به سوالات مجلس با صداقت پاسخ دهد در انتخابات پیروز می شود.
 

 
**ابراهیمی: سجادی فردی کاملا ورزشی محسوب می شود

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: سجادی فردی است که قلب و زبانش یکی بوده و این ویژگی باعث ایجاد امنیت خاطر مسئولین فدراسیون ها و سرپرست ها می شود.
 
خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: از نظر من نصراله سجادی شخص فرهیخته ای است و در عین حال فردی کاملاً ورزشی محسوب می شود.
 
ما در جلساتی که با وی داشتیم به نتایج خوبی رسیده و توانستیم در رابطه با موارد مطرح شده به تعامل برسیم، نصراله سجادی فردی است که قلب و زبانش یکی بوده و این ویژگی باعث ایجاد امنیت خاطر مسئولین فدراسیون ها و سرپرست ها می شود.
 
من مطمئن هستم که بینش و معنویت ایشان باعث خواهد شد تا با قدرت بیشتر و بهتری به سمت آینده پیش رفته و امیدوارتر باشیم.
 

 
**درخشان: سجادي اصلح ترين وزير پيشنهادي است

حميددرخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي ما گفت: سجادي سالها در ورزش فعاليت داشته و كاملا به مسائل ورزشي آشناست و پست هاي متفاوت فعاليت داشته و مي توان گفت وي در كل از خانواده ورزشي محسوب مي شود.
 
درخشان در رابطه به اينكه سجادي چه برنامه اي بايد داشته باشد گفت: اول از همه بايد برنامه اي براي نيروي جوان كشورمان داشته باشد زيرا كه 50 درصد كشورمان را جوانان تشكيل مي دهد و حتما در برنامه هاي خود بايد برنامه ريزي دراز مدت براي جوانان داشته باشد و براي زير ساختهاي ورزش برنامه ريزي مدرن داشته باشد و به  ورزش حركت خوب و رو به جلو بدهد.
 
وي در ادامه گفت: حتي مي شود در مورد مسائل سياسي كه جدا از ورزش است مي توان از آن در اوج ورزش به نفع ايران استفاده كرد.
 
وي همچنين بيان داشت: پتانسيل كشور خوب و متعادل است و مي توان در اين پتانسيلي كه دارد در جايگاه بين المللي بهتر باشد و با يك سرمايه خوب و برنامه ريزي درست مي تواند اين كار را به درستي انجام دهد.
 
 وي اظهار داشت: سجادي بايد بعد از اينكه راي آورد وانتخاب شد ساختار باشگاه هاي حرفه اي را تغيير بدهد و براي 16 باشگاه  برنامه ريزي مدرن داشته باشد تا آنها بتوانند باشگاه هاي خود را با دريافت وام كامل كنند و  زير ساخت ورزشي مان كه ضعيف است را سرو سامان دهد.
 
وي در پايان باز هم تاكيد كرد: سجادي سالها در ورزش بوده واميدوارم آنها كه دستشان براي راي دادن باز است و اقتدار دارند به وي راي مثبت بدهند واميدوارم بتواند فردا راي بياورد.
 

 
**علی نژاد از مجلس خواست تا به سجادی رای اعتماد بدهند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: از مجلس توقع داریم که با تایید صلاحیت سجادی،هرچه زودتر ورزش کشور را از بلاتکلیفی در بیاورد.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما اظهار داشت: سجادی از خانواده ورزش است بر مشکلات و مسائل ورزش آگاهی دارد و سالیان سال در پست های مختلف مدیریتی ورزش حضوری موفق داشته و برای وزارت ورزش گزینه بسیار مناسبی است امیدوارم با تایید هرچه زودتر ایشان ورزش کشور از بلاتکلیفی در بیاید.
 
وی گفت: با توجه به فرصت باقی مانده ای (9 ماه) که تا بازی های آسیایی این چئون کره جنوبی داریم از مجلس توقع داریم که هر چه زودتر به سجادی رای اعتماد بدهند تا ورزش کشوربه سروسامان برسد.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در بازی های آسیایی باید تمامی برنامه ها و تدارکاتی که در نظر داریم را در آستانه سال جدید میلادی ارائه دهیم که این امر فقط با انتخاب هرچه سریعتر وزیر ورزش اماکان پذیر است،اگر به دنبال کسب نتایج خوب در این پیکار ها هستیم هرچه زودتر باید اقدامات لازم را انجام دهیم.
 

 
**قنبرزاده: نمایندگان مجلس این بار کمک کند/وزارت ورزش یک شخص ورزشی برسد

مدیرعامل نفت تهران گفت: سجادی مولفه های دارد که کمترین فردی دارد، خط و رسمی که نمایندگان برای خود داشتن فکر کنم این بار نزدیک به آن باشد امیدوارم نمایندگان کمک کند وزارت ورزش به ورزش ما داده شود.

قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: وی سالها سرپرست بین المللی ورزش بود و شناخت خوبی از ورزش کشورمان دارد. سجادی در مسائل فرهنگی در ورزش مهم و آموزش ورزش فعالیت داشت من فکر کنم وی به خواسته های نمایندگان نزدیک شده باشد.
 

 
**فائقي: سجادي توانايي اجراي برنامه هاي ورزشي را دارد

رئيس سابق سازمان تربيت بدني در خصوص معرفي سجادي به عنوان وزير ورزش به مجلس گفت: سجادي هماهنگي لازم با برنامه هاي رئيس جمهور را دارد به خاطر همين به عنوان وزير ورزش و جوانان به مجلس معرفي شد.

سعيد فائقي رئيس سابق سازمان تربيت بدني در گفتگو با خبرنگار ورزشي ما افزود: سجادي عضو كارگروه ورزش بوده و با برنامه هاي دولت در زمينه ورزش آشنا است وي مي تواند برنامه هاي ورزش را اجرا كند.
 
فائقي در ادامه اظهار داشت: سجادي تحصيلات آكادميك در زمينه ورزش دارد و بيگانه با امور ورزش نيست. 
 
وي بيان كرد: با توجه به حساسيتي كه نمايندگان مجلس در حوزه ورزش از خود نشان دادند بايد ديد برنامه هاي سجايد منطبق با خواسته هاي نمايندگان مجلس است يا نه! 
 
رئيس سابق تربيت بدني درباره برنامه هاي سجادي براي وزارت ورزش گفت: انتخاب روساي فدراسيون ها و تدوين آيين نامه المپيك ارائه قانون ورزش و جوانان به مجلس،‌ سازمان دهي خصوصي سازي باشگاه ها جزو اولويت هاي برنامه 100 روزه ورزش بود كه سجادي بايد اين برنامه هاي به تعويق افتاده را بعد از انتخابش اجرا كند. 
 
وي عنوان كرد: سجادي كارنامه درخشاني در حوزه ورزش دارد، وي تقريبا بعد از انقلاب، سرپرست كاروان المپيك به جز المپيك لندن بود، عضو هيات اجرايي و خزانه دار كميته ملي المپيك هم بوده است، به هر حال سجادي مسئوليت مستقيم در كميته المپيك نداشته تا عملكردش را در حوزه المپيك ها ارزيابي كنيم. 
 
فائقي درباره احتمال راي آوردي سجادي به عنوان وزير ورزش گفت: نمايندگان مجلس معيارهايي براي انتخاب وزير ورزش دارند و بر اساس آن به سجادي راي خواهند داد. 
 
وي در ادامه بيان كرد: اگر سجادي در راستاي برنامه های نمايندگان حركت و آنها را در زمره برنامه هايش قرار دهد به طور حتم نمايندگان به وي راي مي دهند.
 

 
**مير اسماعيلي: اجازه دهند يك بار هم شده ورزشي ها بر خود رياست كنند

نايب رئيس فدراسيون جودو گفت: از نمايندگان محترم مجلس مي خواهم يك بار هم كه شده اجازه دهند ورزشي ها رياست وزارت خود را برعهده بگيرند.

آرش مير اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي ما در خصوص معرفي نصراله سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي رياست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من از رئيس محترم جمهوري تشكر مي كنم كه گزينه بسيار مناسبي را به مجلس معرفي كرده اند.
 
اميدوار هستم تا نمايندگان مجلس هم فردا اجازه دهند تا ورزشي ها آزمون و خطا شوند و بتوانند يك بار هم كه شده برخود رياست كنند. براي ورزش ايران مناسب نيست كه اين فرصت از دست برود، مي دانم نمايندگان محترم مجلس روي ورزش حساسيت دارند واين موضوع جاي تقدير دارد اما تاخير در انتخابات وزير ورزش به ورزش ايران لطمعه مي زند.
 
وي ادامه داد: ما سال آينده بازي هاي آسيايي را در پيش داريم و فدراسيون ها نياز دارند هرچه زودتر تكليفشان مشخص شده و برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند. 
 
مير اسماعيلي تاكيد كرد: ضمن احترام به دو گزينه قبلي كه براي رياست وزارت ورزش معرفي شده بودند در خصوص سجادي بايد بگويم كه وي از جنس ورزش است در دروه هايي كه همراه كاروان ايران به المپيك مي رفتم وي رئيس كاروان و همچنين دبير كميته المپيك بود، استاد دانشگاه هم هستند و شك ندارم كه گزينه مناسبي براي رياست ورزش ايران به شمار مي رود.
 

 
**ترابيان: سجادي مي تواند براي ورزش كشور تاثير گذار باشد

مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص نصراله سجادي وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادي مسئوليت اجرايي در ورزش داشته و انتخاب مناسبي براي وزارت ورزش و جوانان است.

ترابيان مدير عامل تيم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي ما افزود: به هر حال سجادي در حوزه ورزش بوده و شناخت كافي به مسائل ورزشي دارد بر اين اساس سجادي مي تواند براي ورزش كشور تاثير گذار باشد.
 
ترابيان درباره اولويت هاي سجادي براي ورزش گفت: خصوصي سازي باشگاه ها، مساعدت در پخش زنده مسابقات و در اختيار گذاشتن ارز مرجع به باشگاه ها بايد جزو اولويت هاي سجادي در وزارت ورزش باشد.
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم كه سجادي راي بياورد و به عنوان وزير ورزش انتخاب شود، همچنين بعداز انتخاب شدنش شاهد تغيير و تحولات در ورزش باشيم.
 

 
**پاشازاده: گزينه مناسبي براي وزارت ورزش است

پاشازاده گفت: سجادي گزينه خوبي براي وزارت ورزش است زيرا ساليان سال ورزش كرده و هميشه درجريان ورزش بوده است.

مهدي پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي ما گفت: سجادي پس از اينكه از سوي مجلس انتخاب شد بايد افراد درستي را كه بتوانند كار كنند و بازدهي خوبي داشته باشند و در هر رشته اي فرد اصلح آن را رشته را كه آدم موجه و داراي تحصيلات ورزشي باشد را انتخاب  و روي كار بياورد تا آنها به جايگاه خود برسند و بتوانند اوضاع ورزش را سرو سامان بدهند. 
 
وي در پايان بيان داشت: سجادي گزينه خوبي است و اميدوارم كه انتخاب شود و معتقدم وي فردا راي مي آورد.
 

 
**شجاعی: امیدوارم آقای سجادی با بالاترین رأی انتخاب شود

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: خواسته های جامع ورزش بعد از مدت ها تحقق یافت دکتر سجادی از خانواده ورزش هستند امیدوارم با رأی بالایی از نمایندگان مجلس به عنوان رئیس جدید وزارت انتخاب شود.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: سجادی تحصیلات ورزشی یکی از افراد با دانش ورزش ما هستند، وی سطوح و مدارج مدیریتی را طی کرده و از نظر تجربه و مؤلف کتوب ورزشی بسیاری بوده اند.
 
من فکر می کنم بعد از مدت ها یک نفری به مجلس معرفی شده که از دل ورزش است باید تمام فدراسیون ها و استان ها در کنار وی باشند.
 
وی در ادامه افزود: با صحبتی که با نمایندگان مجلس داشتیم اکثریت نمایندگان موافق ایشان هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به یاری خدا دکتر سجادی انتخاب خواهد شد.
 

 
**کهندل: سجادی با شخصیتی ورزشی می تواند ورزش را به مسیر درست هدایت کند

کهندل گفت: سجادی وزیر پیشنهادی تأثیرگذاری برای ورزش خواهد بود.

کهندل سرپرست سابق مس کرمان در مورد وزیر پیشنهادی وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: با توجه به شناختی که از سجادی دارم شخصیتی ورزشی بوده و در زندگی مسیری ورزشی را پیموده است و به نظر بنده می تواند پیشنهاد خوب و مثمر ثمری برای ورزش کشورمان باشد و با علمی که از ورزش دارند توانایی حل کردن مشکلات و معضلات ورزشی را داراست مخصوصاً پیچیدگی های ورزش جوانان.
 
کهندل در ادامه افزود: به این دلیل که سجادی انسانی ورزشی است می تواند ورزش را در مسیر درست خود هدایت کند پس وزیر پیشنهادی مناسبی است.
 

 
**ابراهیمی: سجادی ورزشکار بوده و مشکل ورزش را می داند

پیشکسوت فوتبال در مورد سجادی از گزینه های پیشنهادی و وزارت ورزش در مجلس فردا است گفت: وی سالها فوتبالیست بوده و سابقه ورزشی بالایی دارد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: وی سال ها فوتبالیست بوده و در مقطع باشگاه تهران جوان بازی می کرده است و کارهای بسیاری در اعزام تیم ما در جام ملت های آسیا و المپیک انجام داده اند.
 
سجادی همیشه معتقد بود باشگاه باید خصوصی شود و از دولتی بودن دربیاید و این نابسامانی ها در ورزش و کندی کار ما و بی توجهی به استعدادها باید برطرف شود، کفاشیان هم به این موضوعات توجهی نمی کرد و زیر سایه جام جهانی خودش را نشان داد.
 
وی همچنین در مورد انتخاب سجادی افزود: مهم نیست که وزیر ورزش در رأس ورزش باشد یا خیر، مهم مدیریت خوب است تصمیماتی که باید گرفته شود چه طور باشد و به عواملی که اطراف وزیر هستند و دلسوزانه پیشنهاد می‌دهند و صحبت می کنند توجه شود و امیدوار هستیم سجادی به گفته هایش جامه عمل بپوشاند.
 

 
**فکری: تجربه و تحصیلات 2 عامل مهم مدیریت است

اگر رییس وزارت ورزش و جوانان ورزشی باشد اما کار مدیریت را به خوبی انجام ندهد ورزش ما هیچ تغییر و پیشرفتی نمی کند.
محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما گفت: به هر حال سجادی سابقه ی ورزشی خوبی دارد و بحث مدیریت که شاخصه ی خودش را دارد، باید آن هایی که آشنایی با این مقوله دارند تصمیم بگیرند چون سجادی ورزشی است و گزینه مناسبی است.
 
وی افزود: باید دید وی به لحاظ مدیریت چطور عمل می کند، داشتن تحصیلات بالا و با تجربه بودن اهمیت بسیاری دارد. اگر وی ورزشی باشد اما کار مدیریت را به خوبی انجام ندهد ورزش ما هیچ تغییر و پیشرفتی نمی کند.
 

**بياني: سجادي گزينه مناسبي در حوزه ورزش و جوانان است

"علی بیانی" نيز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه حساسيت مجلس نسبت به وزرايي که تصدي امور جوانان را برعهده دارند، قابل تحسين است،‌ اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهدیم بعد از رد دو وزير پيشنهادي قبلي، فردی به مجلس معرفی مي‌شود که دارای سوابق درخشانی در حوزه ورزش است، همچنین بحث مهم در اين مقوله داشتن مدرک مرتبط با حوزه ورزش است که همين امر سجادي را از ديگر دو گزينه پيشين متمايز مي‌کند.

بیانی با توجه به اتفاقات خوب رخ داده در دولت یازدهم مطرح کرد: خوشحالیم که در این دولت به وزارت‌خانه ورزش و جوانان بسیار توجه شده و فرد کارآمدی را در این حوزه معرفی کرده‌اند.

وی با بيان اينکه متأسفانه در این چندسال سابقه تشکیل وزارت‌خانه ورزش و جوانان توجه زيادي به آن نشده است،‌ تصريح کرد: امید داریم با حضور سجادی در وزارت‌خانه ورزش و جوانان مسائل مهم جوانان از حاشيه خارج شده و در راس امور اين وزارت‌خانه قرار گيرد.

بیانی در پایان اظهار اميدواري کرد که سجادی با گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان بتواند با ارائه راهکارهاي منطقي و جديد مسائل جوانان در حوزه ورزش و جوانان را توأمان حل و فصل کند.

گفتنی‌است؛ "نصرالله سجادی" فردا یکشنبه 19 آبان‌ به عنوان وزیر پیشنهادی دکتر حسن روحاني برای گرفتن رأی اعتماد تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس می‌رود.

**سجادی دارای تجربیات گران‌سنگی در حوزه ورزش است

حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، معرفی "نصرالله سجادی"را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اقدامی مثبت دانست.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: آقای سجادی دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه و هم تجربیات گران سنگی در حوزه ورزش و جوانان است. آقای سجادی با تصدی مسئولیت‌های متفاوت در عرصه تربیت‌بدنی و جوانان، آموزش و پرورش دارای کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ است که می‌تواند در ارتقای این وزارتخانه تأثیرگذار باشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: آشنایی سجادی با بدنه بومی این وزارتخانه و آشنایی نیروهای تربیت‌بدنی با وی موجب افزایش امید و انگیزه در این وزارتخانه شده و بر همکاری و انسجام نیروها می‌افزاید. در حقیقت رأی مثبت به سجادی هم رأی به فضیلت‌ها و هم تجربیات است.

مظفر در این اطلاعیه ابراز امیدواری کرد: رای قاطع نمایندگان مجلس به نصرالله سجادی موجب نشاط و پویایی نیروها و تقویت کارآمدی نامبرده شده خواهد شد و وی با کسب رأی اعتماد از مجلس محترم می‌تواند به عنوان نماینده جامعه ورزشی در هیئت وزیران نقش‌آفرین باشد.



**کابینه دولت فردا کامل می‌شود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت گفت: "نصرالله سجادی"، سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رزومه خوبی از نظر ورزشی دارد و از جامعه ورزش است.

وی در ادامه با بیان اینکه سجادی یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: وی در حوزه‌های ورزش و جوانان مسئولیت داشته که جایگاه‌های مدیریت ورزشی وی نشانگر این است که او از همین جامعه است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سجادی رای بالایی از نمایندگان کسب خواهد کرد، گفت: با رای بالای نمایندگان به سجادی دولت فردا کامل خواهد شد.



**سوابق ورزشی "سجادی" قابل قبول است

"محمد باقری‌بنابی" نماینده مردم بناب با اشاره به جلسه رای اعتماد خانه ملت به "نصرالله سجادی" سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه برخی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت یازدهم را مطالعه کردم، وی سوابق قابل قبولی در عرصه ورزش و جوانان دارد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم این وزیر پیشنهادی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد چراکه نکته خاصی در خصوص سجادی وجود ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شرایط نشان می‌دهد نظر خانه ملت به سومین وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید برای تصدی وزارت ورزش و جوانان مثبت و مناسب است و سجادی می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

**گروسی: کارنامه سجادی خوب است؛ رای اعتماد می‌گیرد

"حسین گروسی" نماینده شهریار و ملارد با اشاره به جلسه رای اعتماد مجلس به سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مناسب این وزارتخانه است.

وی افزود: تحصیلات آقای سجادی مرتبط با وزارتخانه ورزش و جوانان بوده و هم این که در این وزارتخانه مشغول بوده است به طوری که در کمیته ملی المپیک خدمت کرده و مدیر کل تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در کل کارنامه آقای سجادی خوب است و امیدواریم برنامه خوبی هم ارائه و از آن دفاع کند چرا که برای مجلس کارنامه مهم است و اگر برنامه خوبی هم ارائه کند معتقدم رای می آورد.


**نعیمی‌رز: دیدگاه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نسبت به وزیر پیشنهادی ورزش مثبت است

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس از برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در صبح فردا(یکشنبه 19 آبان‌ماه) خبر داد گفت: این جلسه ساعت 7 صبح و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه، "نصرالله سجادی"، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای تشریح برنامه‌های خود در شورای مرکزی فراکسیون حضور پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم دیدگاه مثبت اعضای فراکسیون نسبت به وزیر پیشنهادی، دیدگاه نهایی اعضا پس از این جلسه مشخص خواهد شد.

**فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی ورزش خوب است

هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده سراوان، سیب و سوران، زابلی و مهرستان به جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که فردا یکشنبه برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: فضای مجلس در این خصوص نسبتا خوب است.

وی افزود: مجلس از آن جایی به دو وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد نداد که دلیل آن نبود تخصص و نبود شرایط افراد معرفی شده بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: حدود یک هفته‌ای است که آقای سجادی در حال رایزنی با مجلس بوده و در این راستا با گروه‌ها و فراکسیون‌های مختلف دیدار داشته است بنابراین به دلیل تخصص و سابقه‌ای که دارد فضای مجلس نسبت به وی بهتر از قبل است.

میرمرادزهی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که افراد متخصص، باسابقه و کاربلد تصدی وزارت ورزش و جوانان را برعهده بگیرند تا مشکلات موجود حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت کسب رای اعتماد سجادی از مجلس براساس رسالتی که دارد تعامل با مجلس و سلامت بودن کار از مهمترین ویژگی‌ها مد نظر باشد.

**حضور "نصرالله سجادی" در فراکسیون رهروان پیش از آغاز جلسه رای اعتماد/ دیدگاه مثبت فراکسیون به وزیر پیشنهادی

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در صبح فردا(یکشنبه 19 آبان‌ماه) خبر داد گفت: این جلسه ساعت 7 صبح و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه، "نصرالله سجادی"، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای تشریح برنامه‌های خود در شورای مرکزی فراکسیون حضور پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم دیدگاه مثبت اعضای فراکسیون نسبت به وزیر پیشنهادی، دیدگاه نهایی اعضا پس از این جلسه مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ جلسه رای اعتماد به "نصرالله سجادی" سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا، یکشنبه 19 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ "صفر نعیمی‌رز" پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در تاریخ 5 آبان 92، به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.





برچسب ها: وزیر ورزش ، سجادی ، دیدگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار