محمدی تکواندوکار کشورمان ظهر چهارشنبه 25 تیر در رقابت‌های بین‌المللی کره جنوبی صاحب یک مدال طلای دیگر برای کاروان ایران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در آخرین روز مسابقات تکواندو آزاد کره جنوبی احمد محمدي تكواندوكار وزن 87- كيلوگرم بزرگسالان، پس از يك دور استراحت، 2 تكواندوكار كره اي را 19 بر هفت و 17 بر 10 شكست داد، سپس "ام بار اِنديايه" از فرانسه را 15 بر هشت برد و در مرحله نيمه نهايي برابر تكواندوكاري دیگر از كره جنوبي 20 بر 16 به پیروزی رسید.

محمدی در فينال مسابقات هم "گئو دون" از كره جنوبي را 11 بر 9 شكست داد و به مدال طلا رسيد. در اين وزن 43 تكواندوكار حضور داشتند.

تيم های ملي نوجوانان و بزرگسالان ايران در رده سني بزرگسالان به سه مدال طلا توسط احمد محمدی، فرزان عاشورزاده و مهدي خدابخشي، يك نقره توسط ابوالفضل يعقوبي و يك برنز توسط عليرضا نصرآ‍زاداني رسیده و در رده سني نوجوانان، توسط مهدي اسحاقي در وزن 48- كيلوگرم، دانیال صالحی مهر و کیمیا علیزاده به 2 نشان طلا دست يافته است.

در پايان اين مسابقات بيژن مقانلو به عنوان بهترين مربي مسابقات و فرزان عاشورزاده با مدال طلای بخش بزرگسالان به عنوان بازيكن برتر شناخته شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، کره ، مقانلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار