با آغاز ماه میلادی جاری قیمت انواع مختلف حافظه های DRAM افزایش پیداکرد، از همین رو پیش بینی شده، در سه ماهه چهارم سال 2014 میلادی با افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت این محصولات روبه رو بشویم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در طول چند ماه اخیر، بازار DRAM ها دارای ثبات و پایداری بوده است، اما گویا هر چه به پایان سال نزدیک تر می شویم این ثبات و پایداری کم رنگ تر می شود.

در همین راستا مارک نیومن، یکی از کارشناسان موسه ی پژوهشی برنستاین پیش بینی کرده است که در سه ماه ی سوم 2014 میلادی بازار رم ها افزایش 5 تا 10 درصدی را تجربه خواهد کرد، که البته می تواند نشان دهنده ثبات و رشد قیمتی بازار این محصولات باشد.

حافظه های DDR3 با حجم 4 گیگابایت در ماه آوریل به طور متوسط قیمتی معادل 30.5 دلار داشتند که تا پایان ماه ژوئن نیز پایدار و ثابت بود، اما با آغاز ماه جولای مقداری افزایش قیمت را تجربه کردند که البته هر ساله با آغاز شش ماه ی دوم سال میلادی این افزایش قیمت ها رخ می دهد و امسال نیز مستثنی نخواهد بود، افزایش قیمت حافظه‌ها گرچه باعث ثبات قیمت ها در بازار خواهد شد اما از طرفی افزایش قیمت تمام شده گجت های هوشمند را در بر خواهد داشت که باعث افزایش قیمت فروش به صورت اندک این محصولات می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار