سرمربی تیم امید می گوید برای او سالم کار کردن در آکادمی استقلال بسیار مهم و پس از آن پیدا کردن استعدادها مسئله اصلی او در تیم امید است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،سیروس دین محمدی درباره تیم امید این باشگاه گفت: ما تا الان حدود شش جلسه تمرین کرده ایم.حدودا از 100نفر تست گرفته ایم که در این بین بازیکنان سال گذشته نیز حضور داشتند.

 من با بازیکنان فصل گذشته تیم مان صحبت کردم و از آنها به خاطر زحمات زیادی که کشیده بودند تشکر کردم . به آنها دلیل تست گرفتن ها را توضیح دادم و گفتم من سلیقه ام با دیگران تفات دارد و باید بازی همه را ببینم. به هرحال تیم امید در این چند سال آن طور که انتظار داشتیم نبوده است و من باید خودم همه بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دادم.

 درحال حاضر حدود 25 نفر را انتخاب کرده ایم اما بازهم به آنها تذکر دادم که اگر کسی عملکرد ضعیفی داشته باشد قطعا از تیم کنار گذاشته خواهد شد و برای او جایگزین داریم.

او درباره اهداف تیم امید گفت: هدف اصلی در تیم امید بازیکن سازی و صادر کردن آنها به تیم های بزرگ است اما بزرگترین اهدافی که من و همکارانم در تیم امید دنبال می کنیم اول سالم کار کردن و دوم استعداد یابی است. البته بزرگترین مسئله برای من در آکادمی سالم کار کردن است. بنده شخص سالمی هستم و نمی گذارم مشکلی در تیم امید اتفاق بیافتد.

دین محمدی درباره تیم بزرگ سال استقلال و اردو ترکیه گفت: دو روز پیش در تمرین حاضر بودم و تیم را جوان و با تجربه دیدم. جوانان حاضر در تمرین دنبال فرصت هستند و انگیزه زیادی در تیم وجود دارد. به امید خدا با دو ترکیب جوان و با تجربه،استقلال خوبی را در این فصل شاهد خواهیم بود. از سویی دیگر اعتقاد دارم که اردو ترکیه بسیار مفید است و می تواند دوستی و تمرکز تیم را بالا ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار