علی لطیفی در خصوص انتخابش به عنوان آنالیزور استقلال گفت: تدارکات تیم استقلال بودن هم افتخاری است و ما استقلالی‌ها هر طور که بشود به استقلال کمک خواهیم کرد.

پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به همکاری با قلعه نویی علاقه مند هستم و کاش می‌شد به عنوان دستیار درکنار وی باشم.

لطیفی در ادامه اظهار داشت: از اینکه قلعه نویی به عنوان آنالیزور مرا معرفی کرد، از وی تشکر می‌کنم ولی واقعیت امر این است در سمت آنالیزور نمی‌توانم به تیم استقلال کمک کنم زیرا این کار از عهده یک دانشجو نیز برمی‌آید و کار من در مستطیل سبز است.

لطیفی ادامه داد: خیلی از افراد دوست دارند در سمت آنالیزور تیم فوتبال استقلال باشند ولی من این توانایی را درخود نمی‌بینم.

بازیکن سابق استقلال در ادامه از 2 نفر قدردانی کرد و گفت: علی نظری جویباری زمانی که در تیم امید استقلال فعالیت داشتم کمکم کرد و از علی فتح الله زاده نیز به دلیل پرداخت بدهی ام تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم محبت آن‌ها را جبران کنم.

لطیفی بیان کرد که من هیچ کاری برای این 2 مسئول استقلالی انجام ندادم و تا ابد هم کار آن‌ها را فراموش نخواهم کرد و آرزوی موفقیت برای قلعه نویی و گروهش می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان یک استقلالی از تصمیمات قلعه نویی ناراحت نیستم که مرا به عنوان دستیارش انتخاب نکرد و قلعه نویی خیلی برایم عزیز و محترم است وبه تصمیمش احترام می گذارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۳
فدايييييييييييييييييييييي داري
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
بابا دمت گرم
چه اعتماد به نفسی
آخرین اخبار