شورای استانداری نجف اشرف روز سه شنبه اعلام کرد تحریم کالاهای سعودی را بررسی و ساز و کاری را برای اجرای این تصمیم صادر می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی « الفرات نیوز » ؛ سهیله الصائغ از مقامات مسئول در شورای استانداری نجف گفت: « آنچه امروز در کشور بزرگ ما می گذرد درگیری با گروهک تروریستی داعش و اراذل و اوباشی است که چیزی به نام دین ، تعهد و مسئولیت نمی شناسند.»
الصائغ افزود: « تروریست های داعش هر آن چه دارند از کشورهای همسایه می گیرند. برخی از کشورهای مجاور عراق سلاح و کمک های مالی در اختیار تروریست ها قرار می دهند. در مقدمه کشورهای حامی تروریسم در عراق ، عربستان سعودی است این در حالی است که خود را یک کشور اسلامی توصیف می کند.»
وی اظهار داشت باید اقدامات بازدارنده ای علیه کشورهای حامی تروریسم انجام داد و ما حداقل کاری که می توانیم انجام بدهیم تحریم کالاهایی است که این کشورها از جمله عربستان به عراق صادر می کنند.
این مقام مسئول در شورای استانداری نجف خاطرنشان کرد این شورا در صدد تصویب قانونی برای تحریم کالاهای وارداتی از عربستان ، امارات و قطر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار