نیروهای هوادار خلیفه حفتر بجای بمباران پایگاه نیروهای تندرو و رادیکالی در لیبی، ساختمان یک دانشکده را در بنغازی هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترر،  این خبرگزاری به نقل ازشاهدان عینی گزارش داد که هواپیماهای جنگی در لیبی که پایگاه شبه‌نظامیان تندرو اسلامگرا را در شهر بنغازی هدف قرار داده بودند، بجای بمباران آن ، ساختمان یک دانشکده را بمباران کردند.

این حمله در راستای حملات نیروهای هوادار خلیفه حفتر سرلشکر سابق ارتش لیبی است که به گفته وی چون دولت مرکزی نمی‌تواند به نیروهای رادیکالی تسلط یابد، از این رو وی اقدام به عملیاتی برای پاکسازی لیبی نموده است.

"محمد الحجازی"، سخنگوی حفتر گفته است: یک جنگنده به ساختمانی تاریخی که پایگاه گروه رادیکالی "انصار الشریعه" به شمار می‌رود حمله کرد.

وی گفت : نیروهای خلیفه حفتر به قصر ولی عهد سابق لیبی که گروه انصار الشریعه آن را به عنوان پایگاه خود در اختیار گرفته بودند ، حمله نمودند.

اما خبرنگار رویترز که در مکان حادثه بوده است گفته: هیچ خسارتی به ساختمانی که ولیعهد سابق که قبل از کودتای قذافی در آن سکونت داشت، وارد نشده است.

اما در همین این حال "ناصر العقوری"، رئیس دانشکده مهندسی در بنغازی گفته است: این هواپیمای جنگی اقدام به شلیک 3 موشک به ساختمان این دانشکده کرد که منجر به زخمی شدن 2 تن در اثر شلیک این موشک‌ها ، گردید. 

 ا نتهای پیام/
برچسب ها: لیبی ، تروریست ، حفتر ، اشتباه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار